Aikuisen elämää

2 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4569
Käyttäjä samppa123 aloittanut aikaan 15.06.2010 klo 14:28 kohteessa Aikuisen elämää

Onko sinulla kokemusta kiusattuna olemisesta? Itsellä on ollut monenmoista kiusaamista ja nimittelyä, sekä ilkeitä juoruja ja monenmoista henkistä ahdistelua. Valitettavaa on että hiljaisimmat, ujoimmat, kilteimmät ihmiset joutuvat toisten kiusattaviksi. Myös se fakta että kiusaajat ja ilkeät ihmiset voivat itse pahoin ja ovat aikuisena yhteikunnan hylkiöitä ei pidä paikkaansa. Monet nauttivat…

Käyttäjä poropeukalo aloittanut aikaan 01.09.2008 klo 01:12 kohteessa Aikuisen elämää

Onko täällä kuulolla ketään masentunutta, joka pärjäilee ilman lääkitystä? Itse oon 3 vuotta koittanut 8 eri lääkettä eri yhdistelmillä ja mikään ei ole helpottanut. Sairaseläkettä on vuosi takana ja toinen jatkuu. Terapiasta ei ole ollut apua, kun aina väsyttää niin sairaasti. Uudet lääkekokeilut on pahentanut väsymysongelmaa aina entisestään. Itse asiassa…

Käyttäjä hopeakettu aloittanut aikaan 25.08.2010 klo 18:20 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikki! Olen kohta kolmekymmentä (nyt syksyllä tulee tuo maaginen luku täyteen) täyttävä naisihminen, ujohkoa joskaan en varsinaisesti ihmisarkaa sorttia. Olen kärsinyt mielenterveysongelmista reilut kymmenisen vuotta, enkä ole ollut päivääkään työssä. Yritin joskus opiskella yliopistossa ja ammattikorkeakoulussa, mutta opinnot jäivät kesken masennuksen takia. Nykyään on masennus-diagnoosi vaihtunut skitsofreniaksi, mikä on…

Käyttäjä avaana aloittanut aikaan 17.08.2010 klo 20:08 kohteessa Aikuisen elämää

Löytyisikö ketään, jolla olisi kokemusta medulloblastoomasta? Meidän tytöllä, 8 kk, todettiin aivosyöpä kesäkuussa ja etsin kohtalotovereita.

Käyttäjä Jaffa27 aloittanut aikaan 08.02.2009 klo 19:07 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Äiti kuoli aivoverenvuotoon 23. tammikuuta. Hänelle todettiin aneurysma eli aivovaltimon pullistuma 23. joulukuuta. Silloin yöllä hän heräsi pissille ja alkoi voida pahoin. Päätä särki ja näki kaksoiskuvia. Huulet tuntuivat puutuneilta, samoin käsi ja puhe oli sammaltava. Äiti soitti ambulanssiin ja sitten minulle. Sanottiin, että kävi todella tuuria koska yleensä…

Käyttäjä kynteli aloittanut aikaan 02.09.2010 klo 00:20 kohteessa Aikuisen elämää

Tänään en enää jaksa nauraa. Ymmärrän kyllä että taustalla vaikuttaa moni asia, mutta tieto ja ymmärrys ei nyt auta oloa. Olen tehnyt kovasti töitä ja olen väsynyt fyysisesti ja myös henkisesti pinnisteltyäni epävarmassa työtilanteessa ja alemmuudentunteessa. Säännöllisesti saan kokea olevani työporukassa se ulkopuolinen, ja se joka ensimmäisenä saa lähteä. Tämä…

Käyttäjä J30 aloittanut aikaan 26.08.2010 klo 22:54 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 30-vuotias mies. Olen aina pitänyt seksiä parisuhteeseen kuuluvana asiana enkä ole halunnut etsiä sitä muualta. Romantikkona uskon suureen rakkauteen ja sielunkumppanuuteen ja arvostan ihmisiä, jotka pidättäytyvät sekalaisista suhteista ja jaksavat odottaa. Vuosien saatossa olen kuitenkin alkanut hiljalleen kärsiä oman arvomaailmani vastaisesti heikentyvästä itsetunnosta, kun seurusteluasiat eivät ole menneet odotetusti…

Käyttäjä Snowangel aloittanut aikaan 30.08.2010 klo 02:43 kohteessa Aikuisen elämää

Tapahtui viime perjantaina, olin yksin liikenteessä, koska ystäväni olivat töissä, ja yksi sairaslomalla, joten se on riskibeelia lähteä ulos yksin, niin kuin tiedän! Mutta kun ei saa seuraa,niin lähdin sitten.! Joten olin kapakassa, ja oli hauskaa seuraa, juttu lensi, ja yksi kundi ihastui minuun, sitten vain muisti meni poikki klo.…

Käyttäjä Etsijä aloittanut aikaan 24.08.2010 klo 19:51 kohteessa Aikuisen elämää

Työpaikalleni kaavaillaan melkoisia muutoksia, jotka ahdistavat minua valtavasti. Olen ollut sillä tapaa onnekas, että olen jossain määrin pystynyt yhdistämään työni ja harrastukseni. Nyt ovat sitten molemmat vaarassa ja olen todella ahdistunut. Joudun tietysti myös samalla kamppailemaan vihaa, katkeruutta ja muita voimakkaita kielteisiä tunteita vastaan. 😠 En ole saanut menestystäni ilmaiseksi,…

Käyttäjä man80 aloittanut aikaan 30.08.2010 klo 15:03 kohteessa Aikuisen elämää

Moi olen kirjoitellut tänne ennenkin. Vaikeista mielenterveys ongelmista pitkään kärsineenä ja monta vuotta valituskierrettä takana ja hylätyjä hakemuksia, terveyden menoa vielä huonompaan suuntaan. Sain tänään kuulla, että työeläkelaitos suostuu kuntoutustukeen/eläkkeeseen vuoden alusta lähtien. Haluaisinkin jonkun teistä kertovan, koska tämä päätös mahtaa minulle tulla ja kuinka minkä suuruinen se on. Olen…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: