Aikuisen elämää

1 tunti sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4562
Käyttäjä assiina aloittanut aikaan 22.08.2008 klo 11:15 kohteessa Aikuisen elämää

Miksi joku viiltelee itseään? Millä tavalla siitä voi parantua? Mitä pitää tehdä, jos näkee jollakulla viiltelyjälkiä?

Käyttäjä tyhjakaynti aloittanut aikaan 07.07.2010 klo 01:21 kohteessa Aikuisen elämää

Moi, päällisin puolin elämässäni on kaikki hyvin, mutta en tiedä mistä tämä ahdistus johtuu. Haluaisin tappaa itseni. Olen jo viillellyt itseäni, mutten mitenkään näkyvästi. Elämällä ei ole minulle mitään annettavaa enää. Käyn terapiassa, huomenna on taas aika, yritän saada sieltä apua.

Käyttäjä pala lasia aloittanut aikaan 17.08.2010 klo 21:34 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Tänään meinasi käydä tosi pahasti. Selvisin onneksi ruhjeilla, mustelmilla ja ylpeyden menetyksellä. 🤕 Asun kerrostalossa, jossa säilytän pyörää kellarissa. Siellä tehdään ilkivaltaa ja tihutöitä pyörille. Löysytetään muttereita ja pistetään renkaista ilmat pihalle. Lensin pyörällä alamäessä, kun takapyörän keskiön mutterit olivat aukastu ja takapyörä vinksahti kesken ajon. Loukkasin nilkan, polven…

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 09.08.2010 klo 15:48 kohteessa Aikuisen elämää

siskoni tänään mesetti mulle, että mun pitäisi sanoa äitille enemmän ja kovemmin mitä tahdon. Ei me siskon kanssa olla ihan bestiksiä. Enemmin yö ja päivä. meillä on ns. viha-rakkaus suhde. Tämä siskon i kommentti johtuu siitä, kun äitini on ominut mun lapseni, eikä anna lastani mulle. Tähän sitten joku sanoo…

Käyttäjä pala lasia aloittanut aikaan 10.08.2010 klo 15:20 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Omistan tämän ketjun mun pikkusiskon Seijan muistelulle. Huomenna 11.8. hän täyttäisi 40 vuotta, jos eläisi. Hän kuoli joulukuussa v. 2002.😭 Mun siskon kuolinpäivä oli aivan kauhia. Se oli tiistai-iltavuoropäivä, jonka olin pyytänyt töistä vapaaksi, jotta pääsen kolmannen pojan eskarin joulujuhlaan. Kävin tapani mukaan aamulla kaupassa ja kun tulin kotiin,…

Käyttäjä murtunut mieli2 aloittanut aikaan 11.08.2010 klo 11:04 kohteessa Aikuisen elämää

olen 3 lapsen äiti (synt.-02,-03, ja -07).masennukseen ja ahdistuneisuushäiriöön mulla on ollut lääkitys jo 6 vuotta. Nyt masennus tuntuu kuin olisi syventynyt.. väsymys ja voimattomuus on valtava,mikään ei jaksa oikein enää kiinnostaa jne. Yritän saada päätäni selvitetyksi,mutta jokaiseen päivään on niin raskas nousta.hädintuskin jaksan lapsille ruuan laittaa ja perustarpeista huolehtia,mutta…

Käyttäjä samppa123 aloittanut aikaan 10.08.2010 klo 03:21 kohteessa Aikuisen elämää

Onko muita kenellä olo tuntuu yöllä ja pimeällä paremmalta? Vaikka siinä on ristiriita turvallisuuden tunteen kanssa, niin silti tuntuu, että elän yöllä nukun pitkään. Esimerkiksi taitelija tekee töitä öisin..🙂 Kunhan saisi ne yön vahvuudet tavalliseen arkeenkin! Nopeasti kirjoitettua, ja vaikeasti tulkittavaa tekstiä..

Käyttäjä Tiitiäinen aloittanut aikaan 03.06.2008 klo 14:50 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Nyt kun olen ”löytänyt” tukinetin taas, huomaan kuinka hyvää on päästää ajatuksia pihalle omasta päästä ja sanoa ne ääneen. Kummasti helpotta oman sisäisen painekattilan pihinää 🙂👍 Nyt onkin mieleen tullut vaikka mitä ”kehittämisajatuksia” ja syitä omaan masennukseen ja saamattomuuteen. Olen huomannut että ajattelen kaikista uusista tuttavuuksista ja myös omista…

Käyttäjä aloittanut aikaan 06.08.2010 klo 13:29 kohteessa Aikuisen elämää

Minusta on jo pitemmän aikaa tuntunut siltä, että minua hoidetaan väärin. Minulla ehkä vain on jokin tärkeä ruuvi hieman löysällä ja se aiheuttaa minulle kaikenlaisia ongelmia. Sekä fyysisiä että psyykkisiä. Lääkitys eikä terapia auta vaan tarvisin jonkun joka löytäisi sen ruuvin ja kiristäisi. Kukahan se olisi?

Käyttäjä lonely2 aloittanut aikaan 27.07.2010 klo 23:32 kohteessa Aikuisen elämää

Yritetään nyt tänne laittaa joitain asioita itsestäni ja mun menneestä elämästäni. Vaikeeta edes tänne näitä ajatuksia laittaa, mut katsotaan mitä tulee. Aluksi sanon, että olen lähes 30-vuotias mies. Minulla on monia ongelmia. Ensiksikin koko elämäni ajan mulla on ollut tosi heikko itsetunto. En luota itseeni pätkääkään ja ajattelen etten myöskään…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: