Ei tulevaisuutta

Ei tulevaisuutta

Käyttäjä Naana99 aloittanut aikaan 28.04.2019 klo 11:40 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Naana99 kirjoittanut 28.04.2019 klo 11:40

Hei 

Musta alkaa tuntu et mul ei oo oikeesti tulevaisuutta. Mulla on masennusta, ahdistuneisuutta, pakko-oireista ja syömishäiriö käyttäytymistäk 

Haluisin vartijaksi mut en pääse opiskelemaan enkä armeijaan… 

Mun pitäs muuttaa poikaystäväni luolkesällä mut jos muutan,  en tuu saamaan tukia oikeestaan yhtään… 

Ahistaa ja haluisin vaan satuttaa itteeni mutta mun poikakaveri jättäis mut jos tekisin ittelleni jotain… 

Nytkin itkien kirjotan tätä koska ahistaa ja olo on toivoton.. 

Käyttäjä Ayale kirjoittanut 04.05.2019 klo 19:55

Voimia ja jaksamista haastavassa tilanteessa!

Onko sinulla mitään mukavaa elämässä? Ilostutko mistään tietyistä asioista?

Käyttäjä Naana99 kirjoittanut 05.05.2019 klo 22:20

Moi.

Kyl mulla on mukavina asioina kaverit ja poikakaveri. Joskus nekään ei tunnu riittävän....

 

Käyttäjä Ayale kirjoittanut 07.05.2019 klo 16:14

Kiva juttu, että tunnistat hyviä asioita elämässä.

Minä pidän mieheni kanssa elokuvien katselusta. Mitä kivaa sinä teet poikaystävän tai ystävän kanssa? Olen miettinyt omalla kohdalla, että jos tahtoisin lisätä kivoja yhdessä tehtäviä juttuja, voisin ehkä ottaa miestä enemmän mukaan kävelyille.

Joskus on vähän haastavakin keksiä kivoja juttuja arkeen, kun on niin turvallista jumiutua arjen tylsiin rutiineihin. Tavallisuudesta poikkeaminen silti usein piristää. Pitäisiköhän tänään kuitenkin tehdä jotain vähän eri tavalla?

Käyttäjä Naana99 kirjoittanut 07.05.2019 klo 18:26

Moi!

 

Nautin elokuvien katselusta poikaystäväni kanssa. Oon myös saanut hänet lähtemään ulos kävelylle ja potkimaan jalkapalloa kanssani <3

 

 

Käyttäjä Paholaisrausku kirjoittanut 08.05.2019 klo 00:26

Mikä olo sulla on yleisesti sun parisuhteesta ja elämästä?

Tarkoitatko, että et pääse armeijaan, koska sulla on em. diagnoosit vai, että sä ylipäätään koet, ettet pääse sinne? Kuinka tärkeä armeija on sulle asteikolla 1-10?

Mihin sä olet hakenut opiskelemaan? Mitä sä ylipäätään haluat opiskella? Miksi et pääsisi opiskelemaan?

Sun viestistäsi saa vahvasti sen kuvan, ettet välttämättä ihan hirveesti halua poikaystäväsi luo muuttaa, oli kyse sitten pelkästä taloudellisesta tilanteesta tai ei. Kumpi teistä haluaa enemmän tätä muuttoa ja miksi?

Mulla on hirveä määrä kysymyksiä ja vaikka et haluaisikaan tähän avautua ja vastata, niin on noi sinällään ihan reflektoivia ja auttaa varmasti selvittelemään sun fiiliksiä ja tilannetta sun omassa päässäkin.