Minun omat aiheet…

Minun omat aiheet...

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.04.2019 klo 21:01 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2019 klo 21:01

Asun ja elän.

Minä uudistun. Heitän vanhan minän pois ja uudistun. Olen kaksitahoinen nimimerkki. Minulla on piilo minä joka toipuu nyt rauhassa. Toivon turhaan että voisin olla entinen itseni, vaikka vain vähän aikaa. Kaikki muistot olen tuhonnut, ja aloittanut ihan kokonaan alusta. Olen myös treffisivuilla näin, vaikka siellä esittelen itseni tarpeenvaatiessa, ja kerron osoitteeni ja puhelinnumeroni. Täällä sitä ei taida voida tehdä. Haluaisin voida puhua itselleni, ja muille, siitä miltä minusta tuntuu kuin minulla on nämä edellytykset olla ihmisten kanssa tekemisessä, ja vähän muustakin.

Käyttäjä kirjoittanut 02.06.2019 klo 20:00

Illalla

Keskittyminen, kuuntelu, ja puhuminen. 👿😈 Näitä piti kehittää, kunnes ne toimivat stressaavissa tilanteissa, ja normaaleissa kanssakäymisissä. 👿😈 Ja jopa AA-ryhmässä. 👿😈

Käyttäjä kirjoittanut 02.06.2019 klo 20:39

Pirjo on naisen nimi, tunnen monta Pirjo nimistä naista, yksi on serkkuni, häntäkö tarkoitan. 👿😈 Näen näkyjäni, varjot käyvät muistuttamassa minua olemassa olostansa kuin Jumala olisi nämä siihen esille laittanut. 👿😈 Näen näkyjä jotka tuovat mieleeni ajatuksia, johdattelevat ajattelemaan ihmisistä määrätynlaisia ajatuksia, jotka totean käyttökelvottomiksi. 👿😈 Pitäisi ajatella jotain sellaista joka tekee henkilön jota ajattelee iloisemmaksi, mutta ajattelen tekeväni hänet vihaisemmaksi. 👿😈 P niinkuin Piruvie...

Käyttäjä kirjoittanut 03.06.2019 klo 09:49

Aamulla

Jos näyt ylittävät stressikynnykseni, minulla on paha tapa alkaa jutella niille toisessa persoonassa kuin henkilö ei olisi itse paikalla, saatan kutsua henkilöä nimeltä ja huomata hänen haihtuneen ilmaan. Jotenkin pidän näitä näkyjä Jumalan johdatuksena. 👿😈👿 Mutta kuningatar alkoholilla on muuta mielessänsä, vai olisiko juuri kuningas alkoholi mielessänsä. 👿😈👿 Piti katsoa Tarot korteista ennenkuin sain selvyyttä asiohin, eikä ne näyttäneet kuin ...

Kävin Ankkurissa ruuan haussa ja aamiaisella.

Käyttäjä kirjoittanut 03.06.2019 klo 17:07

Illalla

Tänään söin läskisoosia ja perunoita. Otin päikkärit ja nyt keitän kahvit ja otan juon ja syön marjavaniljia pitkoa. Myöhemmin menen omaan AA-ryhmääni, josta olen ollut nyt pari kertaa poissa. Tunne-elämäni on keskeneräinen, kuin nainen keskenmenon saatuansa. Ei tule valmista. 👿😈👿 Onneksi minulla on kyyti.

Käyttäjä kirjoittanut 03.06.2019 klo 23:23

Tulin ajatelleeksi ihmisiä. Onko se heidän syynsä vai hyvä puolensa, etten ole yksin, vaan on muita ihmisiä olemassa. On hyvä etten ole yksin. Tuntisin toisella tavalla, jos olisin yksin, vaikka olen käytännöllisesti katsoen yksin kotonani, kissa seuranani, en silti tunne olevani tämän maailmankaikkeuden ainut ihminen, niinkuin ennen tunsin. 👿😈👿 Nykyään olen vain lähes onnellinen. Lukuunottamatta sitä etten tiedosta Luojan eli Jumalan tarkoitusta kuin Hän on luonut minulle näkyjä ja harha-aistimuksia, joihin minun piti perehtyä ja saada niistä asioista selvyys. Ketä voin tarkoittaa ja millaisilla motivaatioilla? Miksi on vaikeampaa vain ajatella ihmisistä hyvää, kuin syytellä tai ajatella pahaa? 👿😈👿 Ole onnellinen ihminen, ei se ole keneltäkään poissa. 👿👿

Käyttäjä kirjoittanut 04.06.2019 klo 07:25

Aamulla

Tuli ukkosenilma. Jumala mietiskelee maailmanmenoja ja tuloja. Kuka on lähempänä ketä kuin olisi toivottavaa. 👿👿 Ehkäpä asioista valittaminen Jumalalle on nyt ajankohtaista. 👿 Voihan Jumalan Voima pelästyttää asioita oikeammille paikoillensa. 👿

Söin aamupalaa ja kävin ulkona tupakalla. Kissani meni takaisin nukkumaan. Eilen illalla oli todella vaikeata rauhoittua uneen, oli kaikenlaisia tunteita jotka häiritsivät nukahtamista. 👿

Käyttäjä kirjoittanut 04.06.2019 klo 15:23

Iltapäivällä

Kävin arki messussa ja messu kahvilla, sekä lähtiessäni juttelin pastorin kanssa. 👿👿 Kävellessäni kotiinpäin tunsin luonnon läheisyyden, ihmisten äänet, ja liikenteen äänet. 👿 Ja tunsin saavani voimani takaisin. 👿👿 Olin ihmeen rauhallinen kuin tunnuin pastorista tutulta. 👿

Käyttäjä kirjoittanut 05.06.2019 klo 07:32

Aamulla

Tänään tulee lähihoitajani kotikäynnille. Ehkä siivoamme vähän. En pääse Ankkuriin. 😀😀

Mietin; Kuinka kurjaa on kuin ei koskaan tiedosta milloin on kyse juovasta alkoholistista ja milloin on kyse Jumalan suuresta tarkoituksesta. 😀😀 Kun ei huomaa milloin on pohja pois elämiseltä, ja milloin se on takaisin elämäänsä, 😀😀 muiden haluista huolimatta. 😀😀

Käyttäjä kirjoittanut 05.06.2019 klo 10:18

Aamupäivällä

Tuli siivottua. Seuraavan kerran 3 viikon kuluttua on lähihoitaja paikalla, joko jääkaappin pesu, ikkunoidenpesua tai mattopesua. Ensi viikolla psyk.pol. psyk.sh. aika, jutellaan. 😀 Mietin; 😀 Kuinka Jumala voisi tietää mitä minulle kuuluu. 😀 Pitäisikö lukea Raamattua.

 

 

 

Käyttäjä Ayale kirjoittanut 05.06.2019 klo 14:07

Moikkis Pikimiten. Itselläni on tapana lukea Raamattua päivittäin. Vanha testamentti on välillä tosi vierasta, mutta on siellä usein myös tuttuakin. Esimerkiksi kateellisuuden ilmiöt ovat tuttuja nykypäivänäkin. Onko sinulla erityisen mieluisia kohtia Raamatussa? Minusta esimerkiksi Johanneksen evankeliumin alku on kaunis, vähän runollinenkin. Kirjoitit, että Jumalanpalveluksen jälkeen oli rauhallinen olo ja minulla on myös ollut sellainen kokemus toisinaan.

Käyttäjä kirjoittanut 05.06.2019 klo 15:37

Ayale kirjoitti:
Moikkis Pikimiten. Itselläni on tapana lukea Raamattua päivittäin. Vanha testamentti on välillä tosi vierasta, mutta on siellä usein myös tuttuakin. Esimerkiksi kateellisuuden ilmiöt ovat tuttuja nykypäivänäkin. Onko sinulla erityisen mieluisia kohtia Raamatussa? Minusta esimerkiksi Johanneksen evankeliumin alku on kaunis, vähän runollinenkin. Kirjoitit, että Jumalanpalveluksen jälkeen oli rauhallinen olo ja minulla on myös ollut sellainen kokemus toisinaan.

Pidän Korkeanveisun vertauksista ja olen lukenut jonkunverran myös Heprealaisille, johannekselle kuulostaa hyvältä. Luen yleensä puhelimestani, koska teksti pysyy siinä hyvänä, eikä vaihdu, niinkuin kirjassa tuppaa tekemään. Pidän korkean veisun 3 kohdasta. Minulle tulee siitä mieleen itseni nuoruudessani. Hyviä lukuhetkiä raamatun parissa.

Käyttäjä kirjoittanut 05.06.2019 klo 17:12

Illalla

Mietin; Lähtisinkö suihkuun nyt ja menisinkö sen jälkeen AA-ryhmään perinne palaveriin. 😀

Pitää vaihtaa vaatteet suihkun jälkeen ja petivaatteet sänkyyn ennenkuin menee illalla nukkumaan. 😀 Onneksi tänään on tullut siivottua.

Luin jonkun verran raamattua puhelimestani. 😀 Nyt pesulle. Unohdin tärkeän asian. En ole syönyt tänään, ei ole ollut nälkä.

Käyttäjä kirjoittanut 06.06.2019 klo 07:40

Aamusta

Mietin; Mitä tapahtui kuin nukuin?

Herätessäni aamulla oli oloni kovin epämukava, ja minulla oli harha-aistimuksia. 😀😁

Luin vähän AA-kirjallisuutta. Kissani heräsi. 😸😹 Pitää ottaa vielä kahvia. 😀😁

Käyttäjä kirjoittanut 06.06.2019 klo 14:14

Iltapäivällä

Tänään en saanut kysyttyä lähetiltä oliko minulle jotain postia, kuin olin ulkona tupakalla lähetin käydessä sisällä talossamme. Toivottavasti tulee uudestaan silloin kuin olen kotonani. Harmittaa kamalasti, tiedostan että se olisi saattanut olla minun arpaonneani.

Käyttäjä kirjoittanut 06.06.2019 klo 21:39

Illalla

Olin AA-ryhmässä. Nyt olen kotona taas, veljeni oli käsittänyt väärin etten olisi kotonani sunnuntaina, ja käynyt heittämässä postiluukustani minulle kirjekuoressa rahaa syntymäpäiväni kunniaksi, joka on sunnuntaina. Saapa nähdä mitä tästäkin tulee, soitin hänelle mutta hän ei ollut varma tulevatko he sunnuntaina käymään. Joka tapauksessa lauantaina lähden ystäväni kanssa Helsinkiin Samba-karnevaaliin. Saa nähdä millaista se on.