Minun omat aiheet…

Minun omat aiheet...

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.04.2019 klo 21:01 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2019 klo 21:01

Asun ja elän.

Minä uudistun. Heitän vanhan minän pois ja uudistun. Olen kaksitahoinen nimimerkki. Minulla on piilo minä joka toipuu nyt rauhassa. Toivon turhaan että voisin olla entinen itseni, vaikka vain vähän aikaa. Kaikki muistot olen tuhonnut, ja aloittanut ihan kokonaan alusta. Olen myös treffisivuilla näin, vaikka siellä esittelen itseni tarpeenvaatiessa, ja kerron osoitteeni ja puhelinnumeroni. Täällä sitä ei taida voida tehdä. Haluaisin voida puhua itselleni, ja muille, siitä miltä minusta tuntuu kuin minulla on nämä edellytykset olla ihmisten kanssa tekemisessä, ja vähän muustakin.

Käyttäjä kirjoittanut 12.06.2019 klo 13:37

Päivällä

Minun piti tehdä tänään treffit naisystäväni kanssa, mutta ei heille käykään, joten tapaan ehkä miesystäväni. 😀😁😂 Luulen että hän on vähän pintakorea, kuin työvaatteissa ei haluaisi työpäivänänsä käydä kylässä. 😀😁😂 Miten likaiseksi hän mahtaa tulla töissä?

Käyttäjä kirjoittanut 12.06.2019 klo 16:37

Millaista on elää jatkuvasti itsemurha mielessänsä? Minulla ei ole ollut enää moniin vuosiin sellaisia omia asioita jotka RATKAISTAAN itsemurhalla, vaikka poltan edelleen tupakoita, jota voisi pitää itsemurhana, niin vaarallisiksi ne on luokiteltu.

Käyttäjä kirjoittanut 13.06.2019 klo 07:07

Jotenkin tulen tressaantuneeksi kuin alan haaveilemaan jostain ihmisestä ( miehestä ) jotain " mitä voisi tapahtua hänen kanssansa, varsinkin kuin kyse on rahasta." 😀😁😂

Käyttäjä kirjoittanut 13.06.2019 klo 10:34

Aamupäivällä

Olin juttelemassa psyk.pol.lla psyk.sh.n kanssa. " Pääsin ammattikouluun, pitää käydä hyväksymässä paikkansa. " 😀😁😂

Käyttäjä kirjoittanut 13.06.2019 klo 13:44

Iltapäivällä

Mattopesun mies kävi hakemassa 4(6) mattoa pesulaan, tuo takaisin 4(6) mattoa ens viikon keskiviikkona. Siihen mennessä pitää pestä lattiat. 😀

Käyttäjä kirjoittanut 14.06.2019 klo 08:41

Aamulla

Heräsin. Nousin ylös. Puin päälle. Söin aamupalaa ja kävin ulkona tupakalla. On pilvistä, ja eilen satoi vettä, saa nähdä sataako tänään ja huomenna ( ylihuomisesta puhumattakaan ).

Viikonlopuksi ei vielä ohjelmaa. Täytyy katsoa jos keksisi jotain vain tekemistä. 😀😁😂

Käyttäjä kirjoittanut 14.06.2019 klo 09:52

Mietin; Mitkä mahdollisuudet minulla olisi selviytyä kaikesta parhainpäin? Saanko laskut maksettua? Riittävätkö rahani?

Käyttäjä kirjoittanut 14.06.2019 klo 15:10

Illalla AA-ryhmään.

Tänään olen irrallinen ja haavoittuvainen, aivankuin nuoruudessani. Koska tulen siihen ikään että minun mielipiteilläni on mielestäni merkitystä. 😣 Ja alanko silloin muodostamaan omia mielipiteitä asioista, joista minulta kysytään mielipidettäni. 😣 Millaisena pidän sovinistisikaa.

Käyttäjä kirjoittanut 16.06.2019 klo 09:19

Aamulla

Minulla kävi vieras, yksi mies treffipalstalta, oli kova puhumaan, aika viihdyttävä tapaus. 😃 Tänään on toinen tapaus iltapäivällä kahvilassa, saa nähdä tuleeko. 😃

Lopetin tupakoinnin eilen, ja olen hikoillut sen jälkeen aika tavalla. 😃

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.06.2019 klo 14:29

Onnea tupakkalakkoon 👍

Käyttäjä kirjoittanut 16.06.2019 klo 18:25

Illalla

Kiitos saloka! Olin ajatellut sen jo valmiiksi ennenkuin lopetin tupakoinnin, siellä risteilyllä ostin viimeiset tupakat, sen jälkeen oli tarkoituskin lopettaa tupakointi. Ja sitten tuli toi motivointi kuin mattopesulan lasku piti kyetä maksamaan ens keskiviikkona, saa nähdä onko minulla nyt tarpeeksi rahaa. 😃 Ilman lottovoittoakin.

Käyttäjä kirjoittanut 17.06.2019 klo 08:04

Aamulla

Tänään menen Ankkuriin Ruuanhakuun ja aamiaiselle. Olen ollut tupakoimatta pari päivää.

Tänään täytyy yrittää siivota noi lattiat, kuin keskiviikkona tulee puhtaat matot.😀😁

Käyttäjä kirjoittanut 17.06.2019 klo 17:19

Illalla

Siivosin vähän tänään, mutta sotkin sitten myöhemmin, ja pitää siivota huomenna uudestaan. 😃 Illalla taas AA-ryhmään, tänään menen pyörällä, ja tulen takaisin pyörällä. 😃

Käyttäjä kirjoittanut 18.06.2019 klo 05:25

Aamulla

Heräsin aikaisin vessahätään, nukahdin uudestaan ja heräsin taas vessahätään. 😃

Tänään piti siivota. Söin aamupalaa, kahvia ja voileipää(kinkkua+tomaattia). Ei mene huonosti vaikka kaiken järjen mukaan pitäisi kyetä menemään. Olen aika tasapainoinen tänään, vain vähän harhoja kuin kävin tupakalla, aloin eilen taas polttamaan tupakoita. 😃

Käyttäjä kirjoittanut 18.06.2019 klo 14:11

Iltapäivällä

Otin päikkärit, ja heräsin siihen että puhelin soi mutta en kerinnyt vastata, se oli varmaan hoitaja jolle olin jättänyt soittopyynnön, soitin sinne mutta hoitaja oli juuri puhelimessa. 😃 Sanoivat vain hänen soittavan kohta uudestaan. 😃 Ehdinkö nyt vastaamaan.