Minun omat aiheet…

Minun omat aiheet...

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.04.2019 klo 21:01 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2019 klo 21:01

Asun ja elän.

Minä uudistun. Heitän vanhan minän pois ja uudistun. Olen kaksitahoinen nimimerkki. Minulla on piilo minä joka toipuu nyt rauhassa. Toivon turhaan että voisin olla entinen itseni, vaikka vain vähän aikaa. Kaikki muistot olen tuhonnut, ja aloittanut ihan kokonaan alusta. Olen myös treffisivuilla näin, vaikka siellä esittelen itseni tarpeenvaatiessa, ja kerron osoitteeni ja puhelinnumeroni. Täällä sitä ei taida voida tehdä. Haluaisin voida puhua itselleni, ja muille, siitä miltä minusta tuntuu kuin minulla on nämä edellytykset olla ihmisten kanssa tekemisessä, ja vähän muustakin.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 01.07.2019 klo 15:49

Mä oon lopettanut rahapelien pelamisen kokonaan.

Millsista aamiainen oli?

Käyttäjä kirjoittanut 02.07.2019 klo 10:38

Hei saloka

Aamiainen oli puuroa, juustovoileipää ja kahvia.

Minä yritän lopettaa rahapelien pelaamisen kokonaan, mutta sitten aina sorryn kuten tupakoimaan.

Käyttäjä kirjoittanut 02.07.2019 klo 18:36

Tänään oli ukkosenilma ja satoi vettä ja salamoi. 👿😈 Kissi ei tykännyt. Minä en tykännyt. 😈👿 Nukuin päikkärit iltapäivällä, ja näin kummallista unta haaremista joka jatkui ja jatkui ja jatkui vain keskellä safaria, se loppui kummallisesti sellaiseen maisemaan kuin Afrikassa.👿😈 Laittoi vähän miettimään.

Parveke kukat ovat kukoistaneet jo viikon. Saa nähdä miten niiden kanssa käy. Paprikan taimet ovat kasvaneet. Ja tomaatin taimet ovat kasvaneet. Saa nähdä tuleeko vielä vesimeloonin taimia ( laitoin siemeniä itämään ). 👿😈

Huomenna ajattelin kokeilla taas tupakkalakkoa. Pitää säästää rahaa Tallinnan risteilyyn. 👿😈

Käyttäjä kirjoittanut 03.07.2019 klo 13:18

Ei onnistunut tupakkalakko. 👿😈

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 04.07.2019 klo 06:50

Harmittaako sua, kun tupakkalakko ei onnistunut?

Mua väsyttää edelleen. Olen valvonut kai noin 1½ tuntia. Menen vielä hetkeksi nukkumaan. Sitten saa luvan onnistua ylös nousu!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 04.07.2019 klo 07:31

Harmi ettei lakko onnistunu.

Aurinkoista päivää sinnepäin.

Käyttäjä kirjoittanut 04.07.2019 klo 08:14

Aamulla

Joopa joo, sitä luulee ettei kukaan lue näitä, mutta toteaa sitten että sainhan 2 viestiä. 😀😁 Ja tänään on taas sellainen päivä että voisi mennä rannalle ottamaan aurinkoa vanhoissa bikineissä, koska uusia ei löydy. 😀😁 Tupakoinnin lopettaminen tulee ajankohtaiseksi, 😀😁 kuin tupakat loppuvat. 😀😁 Ehkä en osta sitten enää lisää tapakka askeja. 😀😁

Aamu alkoi hyvin ja toivottavasti niin menee päiväkin, paitsi etten pääse huonosta onnestani eroon millään.😀😁 Hän tuntuu seuraavan minua ja ajatuksiani joka paikkaan, eikä salli minun hyvää onneani ollenkaan. 😀😁 Kuin syy kastaa veljeni pojat nimillensä. 😀😁 Se sama poika. 😀😁 Estää minulta rahan saannin etten voisi maksaa veljelleni velkaani. 😀😁