Minun omat aiheet…

Minun omat aiheet...

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.04.2019 klo 21:01 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2019 klo 21:01

Asun ja elän.

Minä uudistun. Heitän vanhan minän pois ja uudistun. Olen kaksitahoinen nimimerkki. Minulla on piilo minä joka toipuu nyt rauhassa. Toivon turhaan että voisin olla entinen itseni, vaikka vain vähän aikaa. Kaikki muistot olen tuhonnut, ja aloittanut ihan kokonaan alusta. Olen myös treffisivuilla näin, vaikka siellä esittelen itseni tarpeenvaatiessa, ja kerron osoitteeni ja puhelinnumeroni. Täällä sitä ei taida voida tehdä. Haluaisin voida puhua itselleni, ja muille, siitä miltä minusta tuntuu kuin minulla on nämä edellytykset olla ihmisten kanssa tekemisessä, ja vähän muustakin.

Käyttäjä kirjoittanut 13.05.2019 klo 08:18

On aamu,  😀 🙏💓 päivä pitää aloittaa. Muistan kuinka isäni piti minun uskoani Jumalaan Kadotukseen uskomisena, 😢 luultavasti sen tähden että minulta puuttui terve pelko isääni kohtaan, ja kunnioitus hänen persoonaansa kohtaan. 😢 Äitini tuntui tietävän nämä asiat.

Olisi pitänyt pysytellä etäisenä vanhempiensa edessä, 😢 ja keskittyä omaan tulevaisuuteensa.

 

Käyttäjä kirjoittanut 13.05.2019 klo 10:13

Keskittyisinkö jo omaan tulevaisuuteeni, 😀 ei sitä niin montaa kymmentä vuotta ole enää jäljellä, kuin oli nuoruudessani. 😀 Asunko tässä vai muutanko muualle. 😀 Minun pitää käydä kauppakeskuksessa apteekissa ja kaupassa. 😀

Käyttäjä kirjoittanut 13.05.2019 klo 16:52

Kävin apteekissa ja kaupassa, ostin ruusun, josta kissa söi jo lehden. 😀 Posti toi otteen väestötietojärjestelmästä jonka olin tilannut. 😀 Kaiken maksettuani jäi pankkitililleni pari kymppiä. 😀 Nyt pitää vain elää säästäväisesti.

Käyttäjä kirjoittanut 14.05.2019 klo 07:49

Aamulla, 😀 pilvistä ja viileää. 😄 Olen jotenkin tyytyväisempi, hiljaisempi, ja rauhallisempi. 😃 Tänään täytyy paneutua kotitöihinsä, imuroimista, ja pyykkien pesua( lakanat pesuun ). 😃

Käyttäjä kirjoittanut 14.05.2019 klo 16:48

En muistanut mennä pesulaan tilaamallani ajalla, yritän huomenna uudestaan. 😀 Minä otan uuden käyttötilin uudesta pankista, johon laitan nuo hoitooni uskotut raha-asiat. 😀 Kunnes keksin paremman ratkaisun asioille. 😀 En ole imuroinut vielä kodissani, enkä usko 😀 että tänään viitsisin sitä tehdä. 😀 Olen vain uskomattoman typerä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 14.05.2019 klo 18:12

Huomaan taas kuinka sekainen tä sivusto (tukinet) on. Tai sit mä oon niin sekaisin ku olla ja voi.

Täällä paistaa nyt aurinko pilvettömältä taivaalta. Olisi ihanaa mennä ulos, mut en kye.

Käyttäjä kirjoittanut 14.05.2019 klo 21:04

Olen saanut viestin salokalta. Täällä oli joku virhe, joka sulki tukinetin minulta pari tuntia. Oliko se salokan kirjoittama? Taas on monta tuntia modermoittomia. Niiden vika?

Olen tänä iltana taas tilannut 17 postikorttia, postikorttikaupasta netissä, ne tulevat postissa viikon kuluessa. En tiedä mikä minuun meni kuin menin tilaamaan ne, mutta en peruuta tilaustani. Ja kaste todistus tulee parin kolmen viikon jonotuksella. Ehtiikö ennen syntymäpäiviäni, tiedä häntä. Onneksi ei ole nyt muutakuin se nimenmuutos, jos se menee läpi, saan kaste nimeni takaisin käyttööni.

Lähden tästä iltalääkkeiden ottoon ja ulos tupakalle, sitten vain nukkumaan. Hyvät yöt.

 

 

Käyttäjä kirjoittanut 15.05.2019 klo 09:27

Hei saloka. Muistelen etten minäkään aina tiedä mitä kirjoittaisin tukinettiin, jotain vain on kuitenkin kirjoitettava melkein parit kerrat päivässä, kuin muuten alkaa häiritsemään minua.

Aamusta heräsin auringon paisteeseen, aamuaurinko paistaa sisään molemmista ikkunoista. olohuoneen ja makuualkovin. Onnekseni olin potkinut peitteen syrjään kuin oli ihan kamalan kuuma, laitoin parvekkeen oven auki että vähän ilma vaihtuisi.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 15.05.2019 klo 09:39

Kyl tä eilen vähän tökkäili. Toivottavasti viestini meni ylläpidolle perille.

Mun pitäis aamua aloittaa. Millään en jaksa nousta. Pakko kai se on.

Käyttäjä kirjoittanut 15.05.2019 klo 12:11

Tänään menen psyk.pol.lle juttelemaan psyk. sairaanhoitajan kanssa, ja toivon että hän on saanut tilattua psykiatrille minulle ajan kesäkuussa. 😀😆 En todella haluaisi lääkkeisiini muutoksia, mutta epäilen niitä olevan tulossa. 😀😆 Olenhan nyt voinut selvästi 😂huonommin.

Käyttäjä kirjoittanut 15.05.2019 klo 14:53

Sain ajan psykiatrilleni 27.5. 2019. 😀😆

Käyttäjä kirjoittanut 15.05.2019 klo 17:10

Olen pikemiten toi itse. Eikä toikaan antaisi minun olla nimimerkilläni pikemiten toi itse, 😀vaikka noi ovat toisillensa sillä tavoin tuttuja. Ja minä elelen vain omaa pikemiten elämääni. 😀

Käyttäjä kirjoittanut 15.05.2019 klo 21:50

Hyväksyä itse Jumala puuttuminen asioihinsa. Toisin kuin juopotellessansa johon ei olisi saanut edes Jumala puuttua, 😀😆 Jumala tietää pahaiten juuri puuttumisen juopotteluun, arka asia alkoholistille, edes ukkosenilma ei pidättele halua ryypätä. 😀😆

Käyttäjä kirjoittanut 16.05.2019 klo 07:39

😀 Todellisuudessa kohta " olimme kuin jalattomia, uusia jalkoja meille ei kasvanut" koetteli minua juoma-aikanani ollessani selvinpäin, mutta sen yliluonnollisuus oli kaikenkatoavaisuutta.

Käyttäjä kirjoittanut 16.05.2019 klo 08:07

Kaikki se heräileminen aamuyöstä tai aamusta oudoista paikoista, ja  sieltä kotiin päin kömpimiset, suunnistamiset oikeaan suuntaan oudoissa ympäristöissä, ja liftaamiset. Ihmettelen ettei mitään sattunut. 😀😆 Ja ainainen yliluonnollisuuden pelko, kotiin päästyä.