Parempaa huomista…

Parempaa huomista...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 03.04.2019 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 12:12

Ajattelin nyt aloittaa uuden, kun edellinen oli yli 244 sivunen. 

Istun porrastasanteella, kylmällä portaalla. En halua mennä tonne ryhmään, mut mun on pakko. 

Fysio meni 20 minuutis ohi. Joten oottelin hoitajaa. Pääsin tunti aikaisemmin. Siellä ei sit mennykään nappiin. Itkin ekaa kertaa siellä. En vaan voinut enää olla ja hymyillä. Olen nii väsyny tähän kaikkeen jo. Hoitaja laitto uuden ajan jo ensi viikkoon. Et ei menny ihan nappiin. Nyt siis ootan ryhmän alkuu. Ohjaaja lähti syömään vielä. Sitten pääsen kotiin. Nyt tuli ohjaajakin ja pääsin sisälle. 

Illasta ei o suunnitelmia. Kai katon pelii ja oon. 

Ulkona on kaunis ilmakin. Otin isot kuulokkeet päähäni. Se on kevättä ilmassa….

Eilen tytön sossu kysy, kelpaako mulle sittenki miestukihenkilö. Lupasin harkita. Siinä on niin monta ei:tä. Mut jos pääsen niistä lukoista eroon ja jne. Se voi olla mahollista. Mut sossu yrittää vielä naista.

Nyt käsitöitä….

 

Käyttäjä kirjoittanut 06.06.2019 klo 09:43

Hei saloka

Mukavaa päivää. Olen ajatellut lähteä rannalle pyörällä, mutta en tiedä viitsisinkö nähdä sen vaivan kuin on näin kuuma ilma. Siellä saisi aurinkoa. Pitäisi laittaa bikinit alle, ja ottaa mukaansa pyyhe. Voisi siellä vaihtaa vaatteita, pukuhuoneessa. Mitä kivaa sinä keksit?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 06.06.2019 klo 11:11

Pikemiten kirjoitti:
Hei saloka

Mukavaa päivää. Olen ajatellut lähteä rannalle pyörällä, mutta en tiedä viitsisinkö nähdä sen vaivan kuin on näin kuuma ilma. Siellä saisi aurinkoa. Pitäisi laittaa bikinit alle, ja ottaa mukaansa pyyhe. Voisi siellä vaihtaa vaatteita, pukuhuoneessa. Mitä kivaa sinä keksit?

 

Mulla on suunnitelmana mennä vanhempien kukat kastelee, kuhan tyttö tulis ekan. Käydään kaupassa sen jälkeen. Muuten olen vaan. Ai nii.... paistan pottulettuja ruuaks.

 

Isän maha kasvaa. Ei muu kroppa. Maha on ku jätti ilmapallon syöneellä. Ei voi sanoa enää potkupalloa, kun niitä tarvitaan ainakin 2 melkein. Äiti soittaa tk: hon kun tulevat. Sisko epäilee kasvainta. Mä en uskalla epäillä mitään.

Nukuin yön hyvin. Heräsin kellon soittoon ja otin lääkkeet ja painuin takas nukkuu.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 06.06.2019 klo 17:04

käytiin tytön kanssa vanhemmilla. Tyttö makasi sohvalla ja mä kastelin parvekkeen kukat. Matkalla käytiin kaupan kautta ostamassa jätskii ym.

Kämpillä alettiin kattoo eilistä elokuvaa loppuun ja sen jälkeen tyttö lähti kavereiden kanssa uimaan jonnekkin. Mä aloin paistaa perunalettuja.

Huomenna olisi tarkoitus leipoo. Mulla alkaa sen verta olee voimii jo ja toi ilmakin pitäisi viiletä. Joudun tosin yhdellä pellillä paistaa ku muut 2 on vanhemmilla.

TYttö tulee kukkia ja tuulettimen hakemaan huomenna. TUttu tulee joskus päivällä kans. Et vipinää on täällä.

Tytön tiskit täytyy pakata kestokassiin ja näin saan omat miljoonat tiskini pesuun. Sekin pitäisi pyykinpesun kanssa huomenna tehä.

NÄin kun ajattelee, on kiireinen päivä tiedossa. Mut onneks ei tarvii kotoota mennä mihinkään seikkalemaan.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 07.06.2019 klo 10:41

Kuulostaa siltä että sulla oli kiva päivä tytön kanssa 🙂 Mukavaa jos voit paremmin.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 07.06.2019 klo 11:15

Hiki virtaa ja on nestevajauden olo, vaikka juon koko ajan.

Sain koneet päälle. Nyt pitäis tulla puhdasta pyykkii ja puhtaita astioita.

Kohta kun oon saanu ton pullollisen juotuu taas, meen tekee pullataikinan. Lisää lämpöä keittiöön.

Vuokran tos maksoin. Meinasin senki unohtaa. Nyt on kaikki laskut maksettu.

 

Käyttäjä saloka kirjoittanut 07.06.2019 klo 21:15

soroppi kirjoitti:
Kuulostaa siltä että sulla oli kiva päivä tytön kanssa 🙂 Mukavaa jos voit paremmin.

 

Mulla on nä pari päivää ollu ihania, kun oon saanu halia tyttöö ja olla hänen kans.

 

 

....

Pullista tuli taas työmiehen pullia. Annoin tutulle ja tytölle ja loput laitoin pakkaseen. Niistä tuli liian hyviä ku täytteenä on vaniljakreemiä, mitä lie.

Ruuaksi yritin tehä tutulle ja itelle kattilalasangea ja makkaraa. Ei oikee kumpikaan onnistunu.

Mul on alkanu niiden pillereiden jälkeen alamaha sattuu. Ei se koko ajan, mut sit ku sattuu sattuu kans.

Äiti kerto ettei saa isää juomaan tarpeeksi. Kohta sekin on sairaalassa taas.

Tyttö kävi tuulettimen ja kukat hakee. Jätti samalla astioita tänne. Pitää va keksii paikka niille.

Huomenna ei o mitään erikoista. Siivoan varmaan keittiöö ja etsin olkasta mun ainut 3mm koukun, joka on johonki menny.

Tunnin päästä lääkkeet ja sit nukkuu klo 6een ja lääkkeet taas ja takas nukkuu....

Käyttäjä kirjoittanut 08.06.2019 klo 15:08

Hei saloka

Olin rannalla kahvilassa syömässä salaattia ystäväni kanssa. Huomenna on viralliset syntymäpäiväni. Saa onnitella. Pikemiten.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 08.06.2019 klo 16:46

Onnea Pikemiten. Mä en o mitään järkeävää tehny tänään. Ootan va, tuleeko se ukkonen tänne vai ei.  On jotenki väsyny ja keskittymiskyvytön olo. Ei voi yhteen keskittyy vaan tarvii monta "sataa" asiaa tehä yht aikaa.

Käyttäjä kirjoittanut 08.06.2019 klo 19:38

saloka kirjoitti:
Onnea Pikemiten. Mä en o mitään järkeävää tehny tänään. Ootan va, tuleeko se ukkonen tänne vai ei.  On jotenki väsyny ja keskittymiskyvytön olo. Ei voi yhteen keskittyy vaan tarvii monta "sataa" asiaa tehä yht aikaa.

Joskus " se ukkosenilma " antaa odottaa itseänsä " todella kauan " eikä silloin voisi tehdä oikein mitään. Joskus " Jumala kuulee vähemmällä " ja lakaisee turhat hölyn pölyt pois. Onnea ukkosen odottamiselle, ja " sateen odottamiselle."

Käyttäjä saloka kirjoittanut 08.06.2019 klo 23:08

Pikemiten kirjoitti:

saloka kirjoitti:
Onnea Pikemiten. Mä en o mitään järkeävää tehny tänään. Ootan va, tuleeko se ukkonen tänne vai ei.  On jotenki väsyny ja keskittymiskyvytön olo. Ei voi yhteen keskittyy vaan tarvii monta "sataa" asiaa tehä yht aikaa.

Joskus " se ukkosenilma " antaa odottaa itseänsä " todella kauan " eikä silloin voisi tehdä oikein mitään. Joskus " Jumala kuulee vähemmällä " ja lakaisee turhat hölyn pölyt pois. Onnea ukkosen odottamiselle, ja " sateen odottamiselle."

 

Juu ei tullu ukkosta eikä sadetta vielä. Kaunis auringonpaiste ollu.

...

Mun yks kaveri/ystävä, mikä lie, kysy miten menee. Yleensä mä oon se, joka kyselee.

Ihan hyvin päivä menny vp alle 90/70. En muista oliko yläpaine 88 ja ala jotain 60 hujakoin. Ei paljoo o uskaltanu liikkuu. Juonu oon ni et tulee korvista kohta ja oon mä syönykin.

Huomenna heitän pois sen epäonnistuneen lasangelopun ja otin sulamaan broileria, kai mä siitä jotain keksin syötäväksi pariksi päivää. Jollen muuta ni makaronia kylkeen. Pitää va muistaa et broileri on valmiiksi merisuolattu. Mut nyt keksin, teen jonku kasvis broiler keiton. Jee pääsee tonkii pakastinta taas. Sielä pitäis olla kasviksii viel. Jep.jep.

Tyttö lähtee to aamusta mökille. Tulevat su koko konkkaronkka takas kaupunkiin.

Tääl joku pitää kamalaa mekkalaa. Toivottavasti rauhottuis, et pääsen ite nukkuu. Kumminki 6lta on lääkkeiden otto.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 09.06.2019 klo 16:10

Ruoka tehty, mut ei tee mieli syä yhtään.

Olo on kaamea. En osaa sellai sanoo, miten. Kroppa tuntuu raskaalta.

Juominen tökkii, tekee pahaa oloa.

Aurinko paistaa ja tuulee....

Käyttäjä kirjoittanut 09.06.2019 klo 18:10

Hei saloka

Minulla kävi juuri vieraita, lähtivät äsken pois. Kiva että aurinko paistaa, poltin eilen rannalla itseni pahasti, ja nyt olen hävittänyt bikinini ja aurinkorasvani. Ehkä ne myöhemmin löytyvät. Huomenna olisin tarvinnut molemmat, mutta pärjään "ehkä ilman." Lähden Tallinnan (päivä) risteilylle, yksinäni. Toisaalta laiva on täynnä väkeä. Ja millaista " väkeä " laivalla on silloin! Hyvää alkavaa viikkoa sinullekin. Pikemiten.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 10.06.2019 klo 13:19

Tänään on hiukan parempi päivä. Kävin kaupassa jo. Nyt väsy iski ja aattelin kerätä voimia.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 10.06.2019 klo 17:23

alkuiltaa vietetään ja mä en ole saanut mitään aikaiseksi. Byjjyajaab eb ike vuuttubyt, olen siis kattonut telkkarii ja maannu sohvalla.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 11.06.2019 klo 10:40

Kuuma... laitoin tiskit just koneeseen, mut en käynnistäny konetta. Toi oloh. Pöytä pitäis kyl siivoo.

Tänään tai huomenna tulee ukkeleita tänne. Kattovat vesipisteitä. Mun ei tarvii olla kotona, kun pääsevät yleisavaimella. Mut silti haluaisin olla kotona.

Jäin kuuntelee musiikkii, yht kappaletta.

Mä en tiä mikä viikonpäivä tänään on. Pitää puhelimesta kattoo. Huomenna tulee tukih. Ens viikolla alkaa arki taas. Isän avustamiset ym.

Millähän tuulella isä on. Ei oikee syö eikä juo mökillä. Jotain pientä menee vissiin.