Parempaa huomista…

Parempaa huomista...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 03.04.2019 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 12:12

Ajattelin nyt aloittaa uuden, kun edellinen oli yli 244 sivunen. 

Istun porrastasanteella, kylmällä portaalla. En halua mennä tonne ryhmään, mut mun on pakko. 

Fysio meni 20 minuutis ohi. Joten oottelin hoitajaa. Pääsin tunti aikaisemmin. Siellä ei sit mennykään nappiin. Itkin ekaa kertaa siellä. En vaan voinut enää olla ja hymyillä. Olen nii väsyny tähän kaikkeen jo. Hoitaja laitto uuden ajan jo ensi viikkoon. Et ei menny ihan nappiin. Nyt siis ootan ryhmän alkuu. Ohjaaja lähti syömään vielä. Sitten pääsen kotiin. Nyt tuli ohjaajakin ja pääsin sisälle. 

Illasta ei o suunnitelmia. Kai katon pelii ja oon. 

Ulkona on kaunis ilmakin. Otin isot kuulokkeet päähäni. Se on kevättä ilmassa….

Eilen tytön sossu kysy, kelpaako mulle sittenki miestukihenkilö. Lupasin harkita. Siinä on niin monta ei:tä. Mut jos pääsen niistä lukoista eroon ja jne. Se voi olla mahollista. Mut sossu yrittää vielä naista.

Nyt käsitöitä….

 

Käyttäjä saloka kirjoittanut 11.06.2019 klo 18:46

Palomiehet kävivät aamupäivällä. Olivat nii kiireisii etten viittiny kahvia ehotella. Olivat hälyytysajossa. Mut kaikki hyvin, koti ei liekeissä, naapuri ei liekeissä, missään ei paloa. Mut kyl pisti kauaks aikaa ahistuksen päälle.

Mietin huomista ruokaa. Aina pitää miettii. Jos söis jauhelihasta jotain muutamaksi päiväksi.

Olo on väsyny. Ei tahdo jaksaa enää jua, saati syödä. Maha alkaa oireilla kuumuuteen. Kai mä tämän jotenki jaksan.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 12.06.2019 klo 11:15

Just sain ruuan uuniin. Tein sittenki lasangea spagetista. Saa nähä millasta siitä loppujen lopuksi tulee.

Turhaan vaihdoin vaatteet,paìta jo hiest märkä.

Näin ihan ihme unta yöllä. En muista kyl et mitä enää.

 

Käyttäjä saloka kirjoittanut 12.06.2019 klo 17:49

ruuata tuli ihan syötävää. Se papupastakin oli ihan järkevän makuista.

Tukih. juttelimme vaan. HÄnellä oli pikku vahinko tapahtunut, joten en viittinyt kiusata häntä ulkoilulla.

parin viikon päästä mennään kukkasia kattomaan. Ensi viikolla sossu tuleekin kotikäynnille.

Täällä sisällä on vaan 27 astetta lämmintä.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 12.06.2019 klo 19:06

Hei, Saloka! Mitä kuuluu? Olen matkalla kotiin. Mukava reissu. Lomailua arjesta... Tänään tapasin tytön. Käytiin syömässä. Hyvää pizzaa.

Juna on myöhässä, kun joku asiaton hortoilee raiteilla. Senhän tietää, millä aikeilla. Nyt muakin alkaa masentaa. Haluaisin olla tuo joku.

Huomenna mulla on aika hoitajalle.

Tämä vajaa viikko meni hyvin, mutta en tiedä, mikä toi takaisin tämän itsetuhoisuuden. Ehkä olen vain väsynyt. Miestä on olut kova ikävä. Näen hänet tunnin sisällä. Kuinka nopeasti toisen ajatus ja teko vaikuttavatkaan minuun.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 12.06.2019 klo 21:45

Mä tuun hulluksi näiden pelkojeni kans. Illalla itkin sohvalla, kun pelkäsin kaikkea. Onneks siitä selvisin sen verta että oon saanu lääkkeet otettuu ja oon sängys.

Mä en jaksa jos niitä alkaa koko ajan tulee taas. En mä tiä mihin mennä sit, kun ei uskalla liikkuu.

Tyttö lähtee aamulla loppu viikoksi mökkeilemään. Jään aivan yksin tänne.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 13.06.2019 klo 20:27

Alkanu vasen polvi sattuu. Missään asennos ei ole hyvä olla. Mietin pitäiskö huomenna tk:hon soittaa. Tosin se pistäis takas fysioon. Painaes en löydä kipua, muuta ku alhaalla jänteissä(?).

En o paljoo mitään syöny tänään ja ne mitä söin, oksensin pois. Pari leipää sain pysyy, se ei ahdistanu, mut ajatus eilisestä ruuasta oli ahdistavaa, joten en syöny.

Tytön matka meni hyvin.

Virkkasin tos pöytäliinaa melkein loppuun.

Kohta pääsee nukkumaan. Toivottavasti ei ala ukkostaa...

Käyttäjä kirjoittanut 14.06.2019 klo 09:06

saloka kirjoitti:
Mä tuun hulluksi näiden pelkojeni kans. Illalla itkin sohvalla, kun pelkäsin kaikkea. Onneks siitä selvisin sen verta että oon saanu lääkkeet otettuu ja oon sängys.

Mä en jaksa jos niitä alkaa koko ajan tulee taas. En mä tiä mihin mennä sit, kun ei uskalla liikkuu.

Tyttö lähtee aamulla loppu viikoksi mökkeilemään. Jään aivan yksin tänne.

Hei saloka

Ymmärrän sen tunteen hyvin, välillä pelkään varjoani, kuin se olisi raiskaaja tai murhaaja, tai vähintään naisten pahoinpitelijä, mutta yksin on selvittävä kaikesta ( sinunkin välillä ). Yleensä illalla ja yöllä tilanne on pahin, mutta sitä tapahtuu myös aamulla ja päivällä. 😣 Jolloin varjot näkyvät valosta pois päin paremmin. 😣 Ja säikähtelyy niiden näkymistä. 😣 Hyvät viikonloput sinulle.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 14.06.2019 klo 20:29

Kiitos pikemiten.

 

Tyttö päätti lopettaa masislääkityksensä. Tunnen niin syyllisyyttä, kun tyttö joutuu käymään tämän helvetin läpi. Jos ite olisin terve, niin ehkä hänkin olisi. Miksi mun pitää pilata toisen elämä. 😢

Huomenna en uskalla syä ku leipää. On nii paska fiilis, et teen itelleni va hallaa, jos syön. Ehkä olis parempi ettei mua olis enää. En pystyis enää vahingoittamaan läheisiä.

Yli huomen porukka tulee jo kotiin. Mä en o saanu mitään aikaiseksi.

Huomen pitäis kuvata tytön vaatteita ja laittaa myyntiin. En tiä kykenenkö siihenkään. Meneekö sekin päin mäntyy.

Tällä hetkellä mua ei vois vähempää kiinnostaa noi vaatteet, ei hikinet petivaatteet ei mikään. Haluaisin va puhua jonkun kanssa, mut en tiä mistä ja kenelle. Ehkä mä tyydyn kastelee tämän tyynyn kyynelillä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 15.06.2019 klo 13:56

Oon yrittäny jotain tehä. Kukat sai vettä, suihkuttaa tarvii viel. Vaatteet on kuvattu. Oloh. Pöytä melke puoliks siivottu. Laskettu toimeentulotuki, joka jää miinukselle.

Hiki valuu, kun liikkuu. Kun pysähtyy ni tulee kylmä.

Mieli on maassa, edelleen. Katotaan koska tästä noustaan taas.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.06.2019 klo 14:24

Ei kiinnosta käsityöt. Ei kirjoittaminen. Ei makoilu, ei tekeminen.

Kaikki ketuttaa.

N. 10 pvä sain olla ilman vuotoo, tänään alko taas tulee ihme vuotoo mitä ennen pillereitä.

Apk:n laitoin pesuun. Piti 65 asteeseen laittaa, mut laitoin 50. Oma töppi. Toivottavasti ei hajoo kone.

Parvekkeen ovi ollu monta tuntia auki. Silti hikee puukkaa.

Vielä olis siivottavaa. Onneks huominen päivä on vielä aikaa.

Porukka on tulos kaupunkiin. Kohta alkaa se mun pompotus.

Uusi puhelin tarvis mennä ostaa, mut millä rahalla. Tä ylikuumenee heti ku käyttää.

 

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.06.2019 klo 20:42

Tiistaina pitäis men kattoo uutta puhelinta, jos se siskolle sopii. Kyl kai mä 2 päivää jaksan tämän kans viel.

Apk teki tenän, eikä laittanu ohjelmaa loppuun. Laitoin sit 65 asteeseen yksin pyörii. Huomenna tarvii muuten putsata se kone.

Pelkään et äiti pompottaa mut huomenna isoon kauppaan. En mä voi mennä, jos sen puhelimen ostan. Ei mul ole varaa ees leipään. Pakko pakastimia tyhjentää ja näin säästää rahaa.ei äiti tahdo ymmärtää.

Olen aika väsy. Otin iltalääkkeet jo. Oon koko päivän yrittäny  kutoo sukkia.

Käyttäjä kirjoittanut 17.06.2019 klo 09:06

Ei kai kukaan taida ymmärtää miksi aikuinen ihminen viimisellä rahoillaan ostaa uuden kännykän eikä esim. ruokaa.

Minä en ymmärrä miksi minulle määrättiin edunvalvoja äidin kuoleman jälkeen, kun aina olen ymmärtänyt, että ensin maksetaan asuminen, sähkö ja ostetaan ruokaa. Jos jää rahaa, sitten ostetaan vasta uusi kännykkä. Aivan sama järjestys on vaikka vanha kännykkä toimii huonosti.

 

Käyttäjä kirjoittanut 17.06.2019 klo 09:48

Hei saloka

Ei mullakaan ole varaa ostella puhelimia, eikä tietokoneita. Kunhan joskus sais rahaa sen verran et voisi maksaa velat pois veljellensä. 😃

Käyttäjä saloka kirjoittanut 17.06.2019 klo 10:39

En mä voi tätä käyttää. Tä ylikuumenee heti. Räjähtää viel. Huolto maksais saman verran ku uus. Ilman puhelinta en voi olla.

Soitin reseptin uusintaan. Taas saa jännätä, saako lisää. Mulla on joka kerta sellainen pelko ettei respaa uusita.

 

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 17.06.2019 klo 14:51

Hei, Saloka! Mä en tulis toimeen ilman puhelinta tai tietokonetta. Puhelin on ehkä niistä tärkeämpi. Sillä pääsee nettiin, mutta koneella ei voi soittaa. Saman ratkaisun minäkin tekisin kuin sinä. Olisi pakko selvitä jonkin aikaa kaappien ja pakastimen sisällöllä...