Pelottaa kasvaa aikuiseksi

Pelottaa kasvaa aikuiseksi

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 12.07.2019 klo 11:18 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 12.07.2019 klo 11:18

Oon.ollut peloisaan työelämän vaatimuksista.. kuitenkin semmoista olen saanut koulutuksen ja käynyt ammattikoulun. .. se. Oli taistelua ja vaikeeta. Minun (terveydelliset syyitten kannalta)) tiedän että tää on aikuisten palsta ja oon alle 30 – mutta pakko vähän tänne purkaa.. tai mietin joka lähtöön että miten selviän työelämästä. Oon hiukan huolissani siitä.. mitä minulle tapahtuu..?? Pääsenkö ikinä oman alan tehtänviin. Olen ammatiltani kodinhuoltaja. .. ja pitääkö silloin ottaa kaikki voimat irti. En.kyllä enään jaksa semmoista touhua.. mitä oli.. .. työ pelko valtaa mielen yksin sänggyn pohjalla… opiskelut olivat rankka. Mutta sitten. Mietin vielä työelämä.. onko se vielä rankempaa kun miettii. Siinäkin on omia pulmia se siitä…  Velvollisuudet painaa mieltä kans mitä mun pitää tehdä ja osata.. kaikkea tämmöistä ja kun on huono muisti jne… kaikkea tämmöistä… .. olen huono ihminen ja enkä varmaan pysty tekee mitään… mutta pelottaa jos oon 30 -ja joku. Kysyy niin mitä vastaisin ihan… .. ja nytkin vähän on semmoinen tilanne.. ,pelottaa jos tämän takia en pysty elättää itseäni

Käyttäjä Vanillaflower kirjoittanut 12.07.2019 klo 22:44