Pikemiten aiheet

Pikemiten aiheet

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.07.2019 klo 17:55 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 04.07.2019 klo 17:55

Aiheet ovat olleet katoavia ajatuksia ja tekoja joita tehdään.

Käyttäjä kirjoittanut 04.07.2019 klo 18:59

Tänään olen laittanut itseni piiloon, ja tullut pois piilosta. Haluan jotain muuta elämältäni kuin parisuhdetta. Olen tyytyväinen elämääni ilman, en kaipaa seksuaalisuutta, en kaipaa läheisyyttä. Kaipaan mielentyyneyttä ja yksinäisyyttä. Minun on hyvä olla ja elää yksikseni.

Käyttäjä kirjoittanut 05.07.2019 klo 09:57

Tänään on pilvistä ja on luvattu sadetta, ja on satanut vähän, välillä aurinko tulee esiin pilvestä. Kävin pyöräilemässä aamutuimaan, ilma oli viileä, sateen jäljiltä, maa oli märkä, lätäköitä siellä täällä. Minulla oli shortsit ja lyhythihainen paita, tuli vähän kylmä. Onneksi kotona on lämmintä. Nyt ajattelin ottaa ja lukea keskeneräisen romaanin loppuun. Kissa nuolee itseänsä olohuoneen pöydällä, saattaa olla ettei kissalleni käy että tulen lukemaan.

Käyttäjä kirjoittanut 06.07.2019 klo 09:22

Kävin ulkona kävelemässä aamutuimaan, ilma oli viileä, pilvinen, ja maa oli sateen jälkeen märkä, vesilätäköitä siellä täällä. Näin etanoita paljon, ne nousevat ruohikolta ja ojista, sateen jälkeen hiekkaiselle kävelytielle, moni niistä kehitti uutta kopiloa talven varalle, niitä oli paljon, sai varoa ettei astunut niiden päälle.

Eilen näin oravan ruokailemassa kuusen oksilla, sitä oli kiva seurata. Siellä oli myös talitintti laulelemassa puun oksilla, kuin odottaen oravan tiputtavan sille siemeniä, se tanssi puun oksilla.

Käyttäjä kirjoittanut 06.07.2019 klo 12:30

Yritän kaupata runkosänkyäni, mutta kauppa ei oikein käy.

Käyttäjä kirjoittanut 06.07.2019 klo 15:17

Yksi pariskunta kävi katsomassa runkosänkyäni, mutta sanoivat miettivänsä asiaa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 06.07.2019 klo 19:02

Täällä on ihan sateisen näköinen taivas. Toivon ettei ala ukkostaa. Tosin kova sadekin pelottaa.

Käyttäjä kirjoittanut 07.07.2019 klo 09:48

Oudon tuntuinen päivä, herätessäni luulin hetken että on maanantai ja olen myöhästynyt, sitten huomasin katsoa kännykästäni mikä päivä tänään on!

Käyttäjä kirjoittanut 07.07.2019 klo 11:59

Kävin kävelemässä luonnossa, oli vähän pilvistä, viileää. Kohtasin ihmisiä matkallani, mutta ei syntynyt juttutuokiota. Vielä on puiden lehdet vihreitä, ja ruoho kasvaa. Matkalla oli paljon päivänkakkaroita tienpenkalla.

Meidän talossa yhdellä naapurin ukolla oli eilen pinna kireällä, ja hän levitteli pyykkikorinsa pihamaalle lähtiessäänsä, muutamaa tuntia myöhemmin hän tuli takaisin ja korjasi pyykit rappuun pois sateesta. Sieltä ne olivat hävinneet sitten illemmalla vissiin hänen kotiinsa. Saivat selvitettyä kiistansa.

Käyttäjä kirjoittanut 07.07.2019 klo 12:36

Siivosin vanhan taatelipalmuni jämät roskakatokseen. Yritin pestä ruukkua puhtaaksi mutta ei se lähtenyt. Pitää jossai vaiheessa hakea uusi iso kukka siihen kasvamaan. Ystäväni voisi löytää minulle hyvän kukkasen työpaikaltansa, mutta ei hän rupea kovin isoja kukkasia kantelemaan minulle.

Käyttäjä kirjoittanut 07.07.2019 klo 19:11

Nyt tuli yhteyden otto runkosängystä, kaveri hakisi sen jos saisi kaverin ja ei sataisi vettä, ja kuljettaisi sen kuukaudeksi kotiinsa autonsa katolla, koska se on halpaa.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 07.07.2019 klo 20:17

Mä taisin eilen kastella kukat. Iso saavutus sekin.

Käyttäjä kirjoittanut 08.07.2019 klo 10:05

Kävin ulkona pyöräilemässä, pilvet olivat tummanpuhuvat, ajattelin että kohta sataa ja kastun. Liikenne oli vilkasta, enkä meinannut aina päästä tien ylitse pysähtymättä, mutta lopulta onnistuin juuri kuin meinasin laskeutua pyöräni selästä ylittämään tien, ja minulla oli onnea ja pääsin kuivana takaisin kotiini.

En saanut edunvalvonnasta ylimääräistä rahaa, koska olin käyttänyt viime kuussa enemmän kuin olin ansainnut eläkettäni. Nyt täytyy säästää siellä, ja muutenkin vielä niistä vähistä varoista joita saan kokoon käyttövaroistani.

Käyttäjä kirjoittanut 08.07.2019 klo 10:18

Jardin Prive kirjoitti:
Mä taisin eilen kastella kukat. Iso saavutus sekin.

Kerkiit sinä laittaa ne muut myöhemminkin. Eikö vaan?

  • Muokattu moderaattoreiden toimesta 4 vuotta, 9 kuukautta sitten. Syy: -
Käyttäjä kirjoittanut 08.07.2019 klo 13:59

Kävin kävelyllä ja hoisin muutaman mutkallisen asian. Toivottavasti ei ala sataa että saisin tuon runkopatjasängyn myytyä tänään.

Käyttäjä kirjoittanut 08.07.2019 klo 16:51

En saanut runkopatjasänkyäni myydyksi tänään. Kuljetus vaikeuksien tähden.