Pikemiten aiheet

Pikemiten aiheet

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.07.2019 klo 17:55 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 04.07.2019 klo 17:55

Aiheet ovat olleet katoavia ajatuksia ja tekoja joita tehdään.

Käyttäjä kirjoittanut 15.07.2019 klo 13:34

Vedin ilmoitukseni pois torista ja peruutin asunnonvaihto hakemukseni. 👿 Nyt on parempi olo.

Käyttäjä kirjoittanut 16.07.2019 klo 04:41

Heräsin ja nousin ylös kissani myötävaikutuksesta, kissani oksensi ja se piti korjata pois, sitten kissani halusi parvekkeelle, joten nousin uudestaan sängystäni.

Tänään pitäisi soittaa psykkan polilta, jätin soittopyynnön. On epäselvää haittaako se jos en syö tarvittavia lääkkeitä, koska en koe tarvitsevani niitä nyt. Ja ne ovat vain tarvittavia lääkkeitä.

Käyttäjä kirjoittanut 16.07.2019 klo 11:16

Menin uudestaan nukkumaan, ja heräsin aamulla puhelimeni soittoon, en kerinnyt vastata.

Käyttäjä kirjoittanut 16.07.2019 klo 19:16

Kävin juuri lenkkisaunassa, join iltakahvia ja soitin pari puhelua. Nyt voisin rentoutua TVn tai Radion ääressä, mutta netti vetää puoleensa. 👿 Mietin kovin paljon sitä, mistä saisin rahaa että voisin mennä kummitätiäni katsomaan. 👿 Kummitätini lupasi lähettää rahat kirjeessä, vaik´ei niin saisi tehdä. 👿 Ystäväni otti yhteyttä, ja lupasi leikata minun hiukseni perjantaina. 👿 Toivoa sopii ettei kyni kaikkia hiuksia päästäni.

Käyttäjä kirjoittanut 17.07.2019 klo 05:15

Näin aamutuimaan ei ole oikein asiaa, mutta halua kirjoittaa on aika paljon. Aamu aurinko alkaa paistamaan sisälle, se tuo valoa huoneistooni. parvekekukat kukkivat.

Käyttäjä kirjoittanut 17.07.2019 klo 07:36

Lopetan taas tupakoinnin, kävin ostamassa nicitinellia lakritsan makuista. Hieno aamu, aurinko paistaa. Vähän on liian kanssa syksyistä, taitaa tulla rankka talvi, ja pitkä ja luminen. Jokatapauksessa syksy saattaa olla vähäsateinen ja aurinkoinen. Toivossa on hyvä elää. 👿

Käyttäjä kirjoittanut 17.07.2019 klo 16:14

Antaa kaikkien olla rauhassa, en saisi innostua häiriköimään ihmisiä jotka haluavat olla minulta rauhassa, ovat aina ennenkin halunneet. 👿

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 17.07.2019 klo 17:59

Tsemppiä tupakoinnin lopettamiseen Pikemiten! 🙂 Mitä olen seurannut sivusta, ihan helpolta se ei vaikuta, mutta varmaan se että yrittää korvata savukkeita nikotiinivalmisteilla on hyvä tapa päästä alkuun. Eräs pitkään tupakoinut kaverini on yrittänyt vähentää/lopettaa jo reilun vuoden päivät, ja nyt ollaan pisteessä että hän selviää usein purukumeilla iltaan asti, mutta illan viimeisen tupakan polttamatta jättäminen on vaikeaa. Olet rohkea kun jaksat aina yrittää uudestaan, vaikka helppoa se ei olekaan.

Käyttäjä kirjoittanut 18.07.2019 klo 06:18

Onneksi on kannettava jolla saa päästä verkkoon, muistan ajan jolloin ei ollut varaa tietokoneeseen, eikä oikein kännykkäänkään, vaan kaikki puhelut tuli lankapuhelimen kautta äidilleni, josta sain omat puheluni jos äidilleni niin sopi. 👿

Raha vaikeudet olivat päällimmäiset syyt miksi en hommannut omaa tietokonetta, ja sit oli vielä äitini joka ei hyväksynyt että minulla oli oma elämä, vaan hänen mielestänsä minun olisi vain pitänyt odottaa että veljeni tuo minulle vanhan tietokoneensa. 👿

Käyttäjä kirjoittanut 18.07.2019 klo 08:36

Kiitos soroppi. Yritän olla polttamatta aina päivän kerrallaan, ehkä se onnistuu siten, vaikka en voikkaan ajatuksilleni vielä mitään, kuin ne villiintyvät perustelemaan miksi minun pitäisi pummata tupakoita joltakulta joka polttaa tupakoita, ja yrittävät perustella että silloinkin menin ja poltin sen tähden etten voinut olla pummaamatta tupakoita. 👿

Käyttäjä kirjoittanut 18.07.2019 klo 14:58

Ei siitä tule mitään. Ehdin olla toista päivää tupakoimatta, sitten menin hakemaan naapurista tupakoita, sain takaisin askini jonka olin antanut veloista.

Käyttäjä kirjoittanut 19.07.2019 klo 07:58

Uusi päivä, tämän päivän jälkeen yritän taas tupakkalakkoa. Ehkä onnistun paremmin kuin en voi pyytää enää naapureiltani tupakoita. Taidan lähteä aamiaiselle ja ruuanhakuun. 👿

Käyttäjä kirjoittanut 19.07.2019 klo 10:16

Tänään menen leikkauttamaan hiukseni yhden ystäväni luokse, hän osaa leikata ne.

En sitten päässyt onnibussilla kummitätiäni katsomaan, oli kaikki paikat varattu. 👿

On kamalan hiostava päivä. Pitäisi mennä suihkuun, olen ihan hikinen.

Käyttäjä kirjoittanut 19.07.2019 klo 14:15

Kuinka tulette toimeen keskenänne? Comment vous entendez-vous?

Käyttäjä kirjoittanut 19.07.2019 klo 21:48

Tulin juuri kotiin, oli antoisa ilta hyvien ystävien seurassa. Pitää vielä käydä suihkussa, en saanut aiemmin mentyä. Huomenna taas mukava päivä ystävien seurassa, ja ylihuomenna mukava päivä veljeni perheen parissa. Ei muutakuin hyvää yötä ja nukkukaa hyvin.👿