Sinulle angergo

Sinulle angergo

Käyttäjä marielina aloittanut aikaan 14.10.2007 klo 22:23 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä marielina kirjoittanut 14.10.2007 klo 22:23

Toivottavasti et menetä lastasi koska se taitaa olla surusta kamalin jonka ihminen voi kokea Minunkin pojallani oli ADHD ja jotenkin vaan vaarantunne oli kai kokonaan kadonnut sinä aamuna kun hän ajoi sen kuolonkolarin
Hän ajoi 80 alueella noin 130-140 km tunnissa
On jotenkin niin kauheaa kun ihmiset tulee voivottelemaan minulle että kylläpä oli ihan kauheeta kun sinun poikasi tunnettiin paikkakunnalla siitä että ajoi ihan kaistapäänä aina
Tottahan se on hän ajoi jo yhden auton romuksi heti kortin saatuaan ja sitten meni viime talvena kortti ylinopeuden takia 3kk
No nyt hän ei tee enää rikkeitä Hän kyllä ajeli aina selvinpäin eikä nytkään ollut mitään alkoholia eikä lääkkeitä eikä semmoista syynä vain raju ylinopeus
Kyllä minä yritin häntä valistaa vaaroista ja olin joskus kamalan vihainenkin mutta mikään ei auttanut Markuksella oli kiire elää lyhyt elämänsä
Tiedän kyllä mitä tarkoitat kun sanot että pelottaa mitä tuleman pitää lapsesi vaikeuksissa
Joka hetki minäkin pelkäsin aina pahinta
Kaikesta hänen toilailuistaan huolimatta rakastin poikaani Jotkut rohkenee vieläkin arvostella minua että ymmärsin liikaakin ja suojelin silloinkin kun ehkä ei olisi pitänyt
Minä olen nyt syyslomaviikolla mökillä ja käyn harvakseltaan koneella mutta viikolla 43
olen taas täällä koneen ääressä Pidetään yhteyttä Kirjottaminen helpottaa kun on murheellinen