Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 09.04.2019 klo 08:10

Nukuin viime yön taas huonosti. Valvoin useamman tunnin, mutta sain vielä nukuttua tunnin verran kuudesta seitsemään. Olen kaiken kaikkiaan nukkunut viime yölle seitsemän tuntia, mutta olo kertoo vähemmästä unesta. Nyt on jonkin verran huono olo. Haluaisin juoda kahvia piristyäkseni, mutta tuntuu siltä, että olen juonut sitä jo liikaa näinkin.

Mietin käsitöiden tekemistä. Olen koko aamun istunut tässä paikoillani. Ehkä voisin nyt raahautua työhuoneeseen. Mun ikävä miestä ja tyttöä. Miehen tapaan ehkä tänään. Lähden asioille aamupäivästä ja tuulen kotiin takaisin vasta myöhemmin iltapäivällä. Vuorossa on tälle päivälle hoitajan tapaaminen ja ryhmä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 09.04.2019 klo 21:46

Tulin sanomaan, hyvää yötä, mut taidat saada vasta huomenna tämän, joten huomenta.

Menen nukkuu, et saan ees 12h nukkua ennen herätystä.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 10.04.2019 klo 08:53

Tämän ketjun seuraaminen alkaa jo onnistua, mutta kaipaan edelleen sitä edellisen version näyttöä, mistä näki kaikki ketjut helposti ja niistä erityisesti ne, mihin oli tullut viestejä edellisen Tukinetissä käynnin jälkeen. Kaipa sen saisi tähänkin - kai. Mutta ei ole mulla aavistustakaan, miten...

Eilinen hoitajan luona käynti oli lähes turha. Olisin jo alunperin tarvinnut lähetettä ravitsemusterapeutille, mikä laitettiin sitten nyt menemään.

Eiliselle tuli yksi ahdistuskohtaus. Aina se tuntuu pahalta, kun tietää, ettei Opamoxia pitäisi ottaa. Sitä yrittää mahdollisimman pitkälle pärjätä ilman. Ja eilen se onnistui. Sain ahdistuksen menemään ohi tavallisilla lääkkeillä ja huomion siirrolla! 🙂 Tälle päivälle on yksi haastava käynti. Voi tulla taas ahdistus. Otan nyt itseasiassa tarvittavat. Ja voisin minä kyllä ottaa myöhässä olevat ja unohtuneet aamulääkkeetkin...

Alkaa jo ahdistaa. Kahvia en juo tätä kupillista enempää.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 10.04.2019 klo 08:55

saloka kirjoitti:
Tulin sanomaan, hyvää yötä, mut taidat saada vasta huomenna tämän, joten huomenta.

Menen nukkuu, et saan ees 12h nukkua ennen herätystä.

Huomenta sinullekin, Saloka! Miten sait nukuttua? Mun mies vastaisi tuohon kysymykseen, että slmät kiinni... 😉

Ja hyvää päivän jatkoa!

Käyttäjä kirjoittanut 10.04.2019 klo 16:41

Jardin Prive kirjoitti:
Tämän ketjun seuraaminen alkaa jo onnistua, mutta kaipaan edelleen sitä edellisen version näyttöä, mistä näki kaikki ketjut helposti ja niistä erityisesti ne, mihin oli tullut viestejä edellisen Tukinetissä käynnin jälkeen. Kaipa sen saisi tähänkin – kai. Mutta ei ole mulla aavistustakaan, miten…

Eilinen hoitajan luona käynti oli lähes turha. Olisin jo alunperin tarvinnut lähetettä ravitsemusterapeutille, mikä laitettiin sitten nyt menemään.

Eiliselle tuli yksi ahdistuskohtaus. Aina se tuntuu pahalta, kun tietää, ettei Opamoxia pitäisi ottaa. Sitä yrittää mahdollisimman pitkälle pärjätä ilman. Ja eilen se onnistui. Sain ahdistuksen menemään ohi tavallisilla lääkkeillä ja huomion siirrolla! 🙂 Tälle päivälle on yksi haastava käynti. Voi tulla taas ahdistus. Otan nyt itseasiassa tarvittavat. Ja voisin minä kyllä ottaa myöhässä olevat ja unohtuneet aamulääkkeetkin…

Alkaa jo ahdistaa. Kahvia en juo tätä kupillista enempää.

Mietin vain että mistä olet löytänyt hymiön kuvaamaan hyvää mieltä, tuollaisella mielialalla varustettuna?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 10.04.2019 klo 17:13

et oo ainut, joka kaipaa vanhaa tukinettiä. Vaikka osaan jotenkuten tätä käyttää, ni silti tämä on tosi vaikeeta. Ehkä joskus opin.

Miten olet voinut tänään? entä jaksanut?

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 10.04.2019 klo 20:12

Pikemiten kirjoitti:

Jardin Prive kirjoitti:
Tämän ketjun seuraaminen alkaa

lisilla lääkkeillä ja huomion siirrolla! 🙂 Tälle päivälle on yksi haastava käynti. Voi tulla taas ahdistus. Otan nyt itseasiassa tarvittavat...

Mietin vain että mistä olet löytänyt hymiön kuvaamaan hyvää mieltä, tuollaisella mielialalla varustettuna?

Olen itsekin noiden hymiöiden kanssa hakusessa. En osaa muita kuin iloisen ja surullisen. Iloinen on kaksoispiste ja yhdeksän kohdalla oleva sulkumerkki eli hymy ylöspäin ja surullinen kaksoispiste ja kahdeksan kohdalla oleva sulkumerkki hymy alaspäin.

Mitä muita hymiöitä on käytössä?

Käyttäjä kirjoittanut 11.04.2019 klo 09:03

😂Kiitos  sinulle.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 11.04.2019 klo 10:15

Puhelimella niitä vissiin saa ainakin 😎 . Oliks tietokoneella siinä tekstityskentällä, mihin kirjoittaa haalea hymiö. En muista tarkkaan, mut voin illalla tarkistaa.

Tääl kaunis ilma. Ajattelin lähtee kävellen h.lääkäriin 🎶🎧🎶 korvilla. Takasin tuun ehkä linja-autolla.  ( mktenköhän mun noi kuvat menee läpi 😂)

Käyttäjä saloka kirjoittanut 13.04.2019 klo 11:24

Ei tietsikalla ollukaan sitä juttuu, vaan chatis oli. Sori 😶

Miten jp menee?

Mä aloin itkee taas. Yritän keskittyy johonki muuhun. Mut en tiä oikee mihin. Huonot ýöunet, kipu, murheet ja väsymys. Mietin jopa et joisin noi kaikki 3 lonkkuu kaapista. En oikee löydä poispääsyä tällä hetkellä. Haluan tämän olon pois. Pitääkö mun alkaa huutaa ni et naapurit ihmettelee. Pitääkö alkaa hajottaa paikkoja. Fn tiä. Mul on va ni paha olla, mut en osaa sitä muille sanoo. Olen se iloinen tyyppi muualla, mut kotona itken sit pääni kipeeksi.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 15.04.2019 klo 00:34

Jp, onko kaikki ok? Huolestun.....

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 15.04.2019 klo 09:06

Hei, Saloka! Ei ole isompaa huolta... Olen ollut viikonlopun sairaalassa.

Yö-lääkitystä on lisätty. Nukun nyt hyvin täällä. Lääkkeitä varmaan vähennetään kotilääkitykseen, joten en tiedä, miten saan nukuttua sitten.

Seurailen vaalituloksia. Nyt väsyttäää.

Käyttäjä kirjoittanut 15.04.2019 klo 17:06

Oletko kauan sairaalassa, JP. Et sitten saanut nukuttua kotona, kuin sinun lääkitystäsi alennettiin, miksi? Onko naapurisi pitänyt kovaa ääntä? Oletko ollut levoton jonkun asian tähden? Vai, onko se jotain missä ei ole mitään järkeä? Minulta menee joskus yö unet näiden selvittelemättömien asioiden tähden! Entä sinulta?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.04.2019 klo 19:43

Kiitos jp. Huolestuin va kun susta ei kuulunu mitään.

Kaikki ok?

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 19.04.2019 klo 11:31

Hei JP, mitä kuuluu? Mä en ikinä tiedä mitä sanoa kun olet sairaalassa - kurjaa että vointisi on ollut huono, vai mukavaa että ottivat sinut sinne.

Yritän paahtaa viimeisiä hommia ennen kuin jään pääsiäislomalle, pidän pitkänperjantain vapaapäivän sit tiistaina, kun se käy paremmin aikatauluun. Loma on kyllä totisesti tervetullut ja tarpeen.