Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.05.2019 klo 19:47

Levollista ja rauhallista viikonloppua.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 03.05.2019 klo 20:38

Kiitos, Saloka!

Talvi tuli takaisin. 🙁

Olen pystynyt olemaan soittamatta tänään päivystykseen. Nyt vähän ahdistaa. Ei kuitenkaan paljon. Se vaihtelee niin paljon. Jossain taustalla on kuolemanhalu.

Olen miehen luona. Olen juonut pari lasillista viiniä. Lasin pohjat jäljellä. Yritän vielä soittaa ystävälleni...

Käyttäjä kirjoittanut 04.05.2019 klo 20:25

Hei JP.

Älä ihmeessä juo viiniä jos sinulle tulee siitä itsetuhoinen olo.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 07.05.2019 klo 20:28

Tänään aamusta oli vaikea päästä ylös sängystä. Päivän aikana sain yhden ahdistuskohtauksen. Nyt olo on taas ihan hyvä. Huomenna on vielä tätäkin päivää aikaisempi herätys. Menen nukkumaan ihan pian. Toivottavasti selviän huomisesta...

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 08.05.2019 klo 03:56

En nyt sentään arvannut, että herätys olisi näin aikaisin. Heräsin kolmen aikoihin. Ja seurailen nyt, jäänkö valvomaan. Ainakin tässä on viimeisin tunti tullut jo istuttua koneella.

En ole vielä saanut istutettua siemeniä turveruukkuihin. Toivon, että jaksaisin ainakin aloittaa sen tänään.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 08.05.2019 klo 13:19

Sä ootkin aikaisin ollu ylhäällä. Toivottavasti ehit päikkärit ottaa, jos tarve.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 09.05.2019 klo 10:32

Hei, Saloka ja Pikemiten...

Otin viime yölle kaikki väsyttävät lääkkeet, enkä meinaa jaksaa nyt aamusta nousta ylös. Olen ollut hereillä puolisen tuntia, mutta sänkyyn tekisi mieli palata. Ilmeisesti mun on vähennettävä ainakin Melatoniinin annosta illalla, jos on tarkoitus nousta tiettyyn aikaan aamulla. En usko, että Tgenoxit vaikuttaisivat näin pitkään... Nyt väsyttää ja vähän kuvottaakin.

Sovittiin lääkärin kanssa Opamoxin laskusuunnitelmasta. Se tuntuu ihan hyvältä. Rauhallinen pudotus... Vieroitusoireiden takia. Kai sekin, että mulla on aiemmin ollut kaksi kouristuskohtausta bentsoihin liittyen, vaikuttaa asiaan.

Eilen iski taas itsetuhoisuus. Soitin illalla päivystykseen ja puhuin hetken. Menin sitten sänkyyn ja nukuin. Tälläkin hetkellä tekisi mieli tehdä itsemurha. Näissä mun ajatukseni liikkuu. Onneksi mulla on hoitajan tapaaminen tänään.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 09.05.2019 klo 17:19

voi sua JP. Kumpa voisin auttaa. Tosin ite teen koko ajan hidasta im. Ihmettelen miten voin näin hyvin kumminkin. Ehkä mun kroppa on tottunut tähän jo. EN uskaltais vahingoittaa itteäni pysyvästi, lopullisesti. SIinä on jotain pelottavaa. Mut silti mielessä on ne suunnitelmat ja ne, että tiän miten saisin iteltäni nirrin pois. nytkin tietäisin ainakin 3 keinoo.

Ahdistaa huominen hoitokokous. Saanko sanottuu siellä totuuden. Mitä ne tekee mulle. Muutenkin on kiireinen aamu.

parempia vointeja...

Käyttäjä kirjoittanut 09.05.2019 klo 18:07

Hei JP. 😀😆

Käyttäjä kirjoittanut 12.05.2019 klo 15:06

Hyvää äitienpäivää JP.😀 Toivottavasti tyttösi muistaa sinua.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 14.05.2019 klo 18:13

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 19.05.2019 klo 21:11

Hei. Olin sairaalassa, nyt oon ollut kotona jo muutaman päivän. Olo on huono... Ahdistaa taas. Kuolemanhalu on hetkittäin kova.

Käyttäjä kirjoittanut 20.05.2019 klo 11:04

Hei JP.

Tuttu juttu toi rahat loppuu (josta kirjoitit viestissäsi). Itse jouduin lykkäämään ristelyä syksyyn asti (saa nähdä onko silloin rahaa). 😀 Mihin olet suunnitellut matkustavasi?

Polkupyörällä ajossa kunto kasvaa, saa raitista ilmaa ja ei maksa paljon. Hyvää kesää.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 21.05.2019 klo 07:56

Ei mikään isompi ihme, että on ahdistanut. En ole jakanut yhtä lääkettä dosettiin... Nyt se on siellä.

Tein eilen toimeentulotukihakemusta useamman tunnin. Liitteiden lähettämisessä oli ongelmia. Soitin useamman kerran Kelaan ja kyselin, mitä on mennyt läpi. Kolmannen tai neljännen yrityksen jälkeen kaikki oli lähetetty. Vaikeaa! En kuitenkaan halunnut tehdä hakemusta kirjallisena tai lähettää liitteitä paperilla. Olisi hidastanut käsittelyä useammalla päivällä.

Valvoskelin aamuyöstä... Kuuden jälkeen nousin nyt sitten kokonaan. Istutin siemeniä. Vielä olisi jäljellä. Turveruukut vain loppuvat kesken. On käytävä tänään ostoksilla... tai pyydettävä miestä käymään...?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 21.05.2019 klo 14:04

Tutun lääkkeen loppuminen tai tauotus tai unohtaminen voi tehdä kropalle hallaa, just ahdistuksena.

Mä oon väsyny ja levoton yhtä aikaa. En pysty ees peliin keskittyy. Ehkä yks syy on se että söin ruuan jo nyt ja ruokaa. Pienestä levottomuus ja ahdistus syntyy.