Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 23.05.2019 klo 08:18

Hei, Saloka! 🙂

Mua väsyttää. Nousin ennen neljää. Pyykkäsin kaksi koneellista. Ne pitäisi levittää kuivumaan. En jaksaisi. Mieluiten menisin nukkumaan. Ehkä sen teenkin...

Käyttäjä kirjoittanut 23.05.2019 klo 15:43

Hei JP

Miten ne kesäsuunnitelmasi sujuvat, vai peruutit ne?

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 23.05.2019 klo 22:33

Hei, saitko aamulla vielä unta? Mä heräsin myös tänään aikaisin, nyt on vähän yliväsynyt (mutta hyväntuulinen) olo. Hyvää perjantaita ja viikonloppua! 🙂

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 24.05.2019 klo 13:27

Hei, Pikemiten ja Soroppi!

En nukkunut eilen aamusta enkä päivällä lisää, mutta sitten illalla ehdin nukkua puolituntia. Valvoin Suomi - Ruotsi -ottelun toiselle erätauolle.

Kesän suunnitelmat on vielä auki. Osittain musta itsestäni kiinni ja osittain muiden tekemisistä riippuen... Käänsin toissapäivänä miehen kasvimaata esille. Paljon rikkaruohoa ja heinää. Nurmikkoakin. Rankkaa. Aurinkokin paistoi kuumasti. Tänään en sitä tee, kun sataa vettä. Miehen luona kuitenkin saunotaan.

Mun hoidon tukisysteemit ei nyt toimi niinkuin on sovittu. En saa apua sieltä, mistä pitäisi. Soitin eilen hoitajalleni. Eipä tässä paljon voi tehdä. 🙁

Hyvää viikonloppua kaikille!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 25.05.2019 klo 12:59

Nukuin älyttömän pitkään. Kävin ottamassa aamulääkkeet aamusta, mutta nukuin sitten puolillepäivin. Nyt mietin kasvimaalle menoa. Jotenkin alakuloinen olo. 🙁

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.05.2019 klo 13:25

Mä en tänään jaksa tehdä mitään. Pidetään siis sohvapäivä.

Käyttäjä kirjoittanut 25.05.2019 klo 20:17

Hei JP

Onneksi jotkut askareet voi jättää huomiseen. Hyvää jatkoa jos minusta ei kuulu mitään olen ehkä joutunut " tauolle! "

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 27.05.2019 klo 08:25

Pikemiten kirjoitti:
Hei JP

Onneksi jotkut askareet voi jättää huomiseen. Hyvää jatkoa jos minusta ei kuulu mitään olen ehkä joutunut " tauolle! "

PM puhuu asiaa, eikä haittaa ollenkaan vaikka joku homma jäisi jonakin vuonna kokonaan tekemättä 🙂 Itselle armollista maanantaipäivää sinulle!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 27.05.2019 klo 20:10

Hyvä Suomi!

Hei, Saloka, Pikemiten ja Soroppi!

Viime yö jäi vähän liian lyhyeksi. Mutta hienoa silti! Olen valmis uhraamaan jonkun tunnin meidän Mörölle ja hänen kavereilleen... 🙂

Olen kuitenkin väsynyt nyt. Tunnen itseni - en tiedä. Ehkä tämä on vain väsymyksestä johtuvaa alakuloisuutta. Tekisi kuitenkin mieli ottaa yliannostus. Opamoxia. Annos, joka ei ole liikaa. Mikä sitten on? Annos, joka kuitenkin tuntuisi. En haluaisi huolestuttaa miestä. Mitä siis teen?! Ehkä sanot, älä ota, älä tee. Mutta kun tuntuu etten selviä. En jaksa selvitä. Enkä nyt edes tahdokaan sitä!

Mitä hyvää tässä päivässä on ollut?

Sain tehtyä toimeentulotukihakemuksen kaupungille. Se on yksi tärkeä juttu. Tapasin hoitajan. Sekin on tärkeää. Olin vain hänen luonaan vähän väsynyt, kun olin joutunut ottamaan rauhoittavia ahdistukseen. (Murennanko jotain hyvää sillä, että "eihän se ollutkaan mitään, kun..." -ajatuksella?

Hyvää ei ole se, että haluan vakavasti vahingoittaa itseäni.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 28.05.2019 klo 12:22

Vahingoitus täälläkin päällä. Miten saisin tämän tuskan pois. Itken, mut se ei helpota. Se lisää tuskaa, mikä painaa. Painaa nii, etten aina vedä henkeä, silloin silmät kostuvat.

Olen menettänyt toivon. Toivon kaikkeen....

Käyttäjä kirjoittanut 28.05.2019 klo 16:32

Minäkin nukuin huonosti vain 4 tuntia viime yönä, olo kamala, otin päikkärit. Psykiatrini muutti lääkitystäni kokeilu mielessä, ja en todella saanut unenpäästä kiinni, ajattelen sen johtuvan mielenmyllerryksestä jonka sain ennenkuin nukahdin, joka kesti monta tuntia. 😆

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 29.05.2019 klo 22:35

Ei ole ketään, joka auttaa. En voi, en saa turvautua mihinkään. Mikään ei tue.

En ole mitään.

Käyttäjä kirjoittanut 30.05.2019 klo 08:20

Jardin Prive kirjoitti:
Ei ole ketään, joka auttaa. En voi, en saa turvautua mihinkään. Mikään ei tue.

En ole mitään.

Juurihan sinä kävit hoitajalla ja on sulla poikaystäväkin. Pitäähän sun sen verran ottaa itsestäsi vastuuta, että jonkun aikaa pärjäät yksin etkä heti ala miettimään ettei kukaan välitä. Olet kuitenkin aikuinen ihminen.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 30.05.2019 klo 09:13

Voi JP, voisinpa minä tai joku muu tehdä olosi helpommaksi. Auttaako tietää, että mitä tahansa se onkaan, se tulee ajan kanssa muuttumaan?

Yritin saada yhtä kuvaa ladattua mutta kännykällä en taida osata. Joku lähetti sen minulle kerran kun tunsin oloni huonoksi.

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 4 vuotta, 10 kuukautta sitten. Syy: poistettu toimimaton linkki
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 30.05.2019 klo 09:46

maanvaiva kirjoitti:

Jardin Prive kirjoitti:
Ei ole ketään, joka auttaa. En voi, en saa turvautua mihinkään. Mikään ei tue.

En ole mitään.

Juurihan sinä kävit hoitajalla ja on sulla poikaystäväkin. Pitäähän sun sen verran ottaa itsestäsi vastuuta, että jonkun aikaa pärjäät yksin etkä heti ala miettimään ettei kukaan välitä. Olet kuitenkin aikuinen ihminen.

Hei, Maanvaiva... Ehkä ei kuitenkaan ole mun kohdalla aivan tuosta kuin, mistä ymmärtääkseni kirjoitit. Olet oikeassa periaatteessa! Hyvä kun sanot sen. Mutta se on ehkä syvempää. Ja ehkä pitkälti juuri tuota kuin, kirjoitit. Anteeksi, tämä on nyt sekavaa...

Se on juuri se asenne, että itse on selvittävä. Mulla on kai toive, että joku kannattelisi. Ja se ei tunnu toteutuvan. Olen aika yksin. Siihen liittyy hoitotahojen asenne, mitä en nyt käy enempää avaamaan... Tuntuu kuitenkin selkeästi siltä, että mua "ajetaan" olemaan yksin... Tyhmää täää pyörittely on nyt multa...