Tääl on pimeää

Tääl on pimeää

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 11.05.2014 klo 21:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.05.2014 klo 21:26

Mun elämässä on synkkä kausi. Taas kerran ja ollut jo pitkään. Vahingoitan itseäni. Mietin kuolemaa. Haluaisin pois. Ihan oikeasti kuolla vain pois. Masennus on aika kova, enkä sen usko muuksi muuttuvan. Haluaisin huutaa. Ja pyytää apua. – Mutta korrekti kun olen, niin pysyn hiljaa. Pitäisikö hakeutua sairaalaan?!

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 01.06.2014 klo 20:03

Hei arka ja Jardin Prive

Voi kun olisi joku keino millä saisi itsemurha ajatukset pois. Tulee niin avuton olo kun
lukee teidän kirjoituksia. Itsellä ei niitä ole. No joskus käy mielessä mut menee ohi.
Ahdistus vain seurana.

Paljon voimia teille molemmille🙂👍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 01.06.2014 klo 23:55

Kiitos voiman toivotuksista, Sarrukka! Sitä taas tarvitaan...

Voimia tarvitaan siihen, että kestän huomenaamuna sen, että olen edelleen elossa, että herään tähän pahaan oloon... Mutta sinänsä kai jonkinlainen onni, tai jotain, että aamuni ovat kuitenkin parempia kuin illat. Tuntuu, että kirjoitan ihan turhaan.

Käyttäjä arka kirjoittanut 02.06.2014 klo 07:12

Hei Jardin Prive!
Yritetäänkö taas jaksaa tämä päivä.Minullakin on aamuisin paha olo kun on koko päivä edessä eikä mitään tekemistä. Ahdistaa. Minun oloni helpottuu vähän iltaa kohden ja eilen oli vähän parempi päivä. Sohvalla tosin makasin koko iltapäivän ja illan -ai laitoin sentään ruokaa kyllä perheelle.
Onko sinulla mitään kesäsuunnitelmia? Me teemme pienen autoreissun pohjoiseen. Lähdemme 9.6. Ei kestä kuin neljä päivää. Voimia sinulle Jardin Prive!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 02.06.2014 klo 16:02

Mun on paha olla! Ahdistaa kovasti. Menen seuraavaksi lääkekaapille.

Haluan vahingoittaa itseäni! Se tunne on tosi voimakas. Ja toisaalta yliannostuskin houkuttaa. Mitä vain, millä voin itseäni satuttaa...

Kyllä mulla on joitakin suunnitelmia kesäksi. Niihin keskittyminen ja niiden ajatteleminen on vain tosi vaikeaa, kun olo on tällainen. En haluaisi olla enää elossa, kun kesäjuttujen aika on.

Miten te muut selviätte!?

Mä en kestä nyt enempää! Lääkkeitä!

Käyttäjä arka kirjoittanut 03.06.2014 klo 08:18

Hei Jardin Prive!
Hyvä että sinulla on lääkkeitä joista saat apua. Oletko saanut nukuttua yösi hyvin? Osaatko yhtään kertoa mikä sinua ahdistaa vai haluatko ettei siitä puhuta? Minua ahdistaa se että opintoni jäivät niin lopussa kesken ja en valmistunutkaan vaikka minustapiti tulla sairaanhoitaja. Tämän takia mietin itsemurhaa. Asia aiheuttaa minulle paljon pakkoajatuksia jotka ovat raskaita. Kirjoita heti tänne kun jaksat, käyn usein katsomassa oletko kirjoittanut. Yritetään jaksaa tämä päivä.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 03.06.2014 klo 19:21

Hei. Tuli niin paha olo, että oli otettava bentsoja enemmänkin. Nyt ei tehdä enää tänä iltana mitään tarkkuutta vaativaa. Kunpa kuolisin.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 03.06.2014 klo 21:08

Tunnen olevani pimeydessä. Apua tarjotaan. Enkö osaa ottaa sitä vastaan. Onko apu oikeaa vai väärää? Tunnen olevani yksin ja pimeässä. Kaipaan pois tästä. Haluan kuolla. Tarvitsen apua, mutta enkö osaa sitä loppuun asti pyytää. Vähän sieltä ja täältä. Mutta mikä on kokonaisuus? Näitä kirjoitan nyt lääkepöhnässä.

Haluanko edes apua???! Ihan oikeasti??!

Terveisin, Ihan turha tyyppi.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 04.06.2014 klo 08:54

Yksi yö ohitettu, ja edelleen hengissä.

Haluaisin luovuttaa.

En jaksa. Näyttelen ja esitän, että tilanne on kohtuullisen ok. Mutta teen kaikkea "typerää". Tai ei se minusta itsestäni ole typerää, vaan ihan loogista.

Haluaisin enemmän apua, mutten osaa sitä suoraan pyytää. Ja voihan olla - mikä onkin todennäköistä -, ettei enempää ole saatavilla. Kaikille pitää riittää jotain. Ei minulle kaikkea.

Hölmö minä!

Käyttäjä arka kirjoittanut 04.06.2014 klo 12:41

Hei Jardin Prive!
Mukava kun jaksoit kirjoittaa tänne! Millaisia ovat päiväsi? Ahdistaako sinua koko ajan. Minua ahdistaa ja ei ole bentsoja ennenkuin saan reseptin uusittua. Osaatko kuvailla mikä sinua ahdistaa? Rukoilen puolestasi.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 06.06.2014 klo 20:43

Hei, Arka. Olen ollut poissa netin ääreltä, siksi hiljaisuus.

Mulla ahdistuneisuus vaihtelee. Tänään on parempi päivä, vaikka lääkkeitä onkin mennyt jonkin verran.

Oma vointi kuitenkin pelottaa.

Käyttäjä arka kirjoittanut 07.06.2014 klo 07:52

Hei jardin prive!
Muakin pelottaa loma vointi kun se on niin huono. Mitä lääkkeitä sulla menee ahdistukseen? Kumpa minäkin saisin lääkkeitä pian. Haluatko vielä kuolla? Mulla on kova kuolemanhalu, haluaisin pois täältä. Kirjoita taas kun jaksat!

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 07.06.2014 klo 13:18

Hei, Arka.

Mulla menee ahdistukseen ensi sijassa bentsoja, osittain myös neurolepteja. (En nyt yksilöi tuotteita.)

Mä en tiedä, mitä mä haluan!

Mietin sairaalaan lähtemistä, yliannostusta, kuolemaa... En tiedä...

Käyttäjä arka kirjoittanut 08.06.2014 klo 11:22

Hei Jardin Prive?
Oletko sairauslomalla? Minä olen eläkkeellä ja tunnen itseni hyödyttömäksi luuseriksi. 'käyn usein etsimässä itselleni työpaikkaa mollista mutta en ole löytänyt mitään. On vaikeaa kun ei ole mitään tekemistä. Onko sinulla seuraa siellä kotona? Kumpa pääsisin tästä ahdistuksesta eroon ja saisin elämänhalua. Samaa toivon sinullekin Kirjoita kun jaksat.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 09.06.2014 klo 08:42

Olen eläkeläinen, joten töihin joutumisesta ei ole pelkoa. Pidän sitä ensi sijaisesti hyvänä asiana, mutta joskus tulee olo, että olen luuseri, kun päni takia en voi olla työelämässä. Tuntuu, että minulla olisi jotain annettavaa, mutta nyt olen ulkona pelistä. Toisaalta tiedän, etten kestäisi työelämässä. Se olisi liian rankkaa, kuormittaisi liikaa henkisesti.

Jatkan illemmalla...

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 09.06.2014 klo 20:59

Ilta on. Miten ihmistä voikin ahdistaa. Mietin vain lääkkeitä, mitä ottaa. En osaa muuten hallita oloani. Lääkelaatikko on päydällä ja arvon, mistä purkista aloitan.

Hölmöä, mutta hölmähän olen...