loppuun palanut

loppuun palanut

Käyttäjä väsynyt9 aloittanut aikaan 11.07.2015 klo 16:19 kohteessa Elämää maaseudulla
Käyttäjä väsynyt9 kirjoittanut 11.07.2015 klo 16:19

Olen palanut loppuun jo kauan sitten ,taistellut ja taistellut ,luopnut varsinaisesta ammatista pakon edessä ,silti teen töitä kotona ,joka tavallaan liittyy minun perheeseen mutta voin valita ajan joloin teen ja sitten hoidan lasten lapsia kun he tarvitsevat .Ainoostaan lääkityksen avulla suoriudun niistä kunnialla ja lapset on elämäni rikkaus .Mutta se ei poista väsymystä joka pitää otettaan minusta ,mietin aina kuinka kauan jaksan enää.

Käyttäjä helemi kirjoittanut 13.07.2015 klo 11:18

Voisi olla hyvä, jos vieläkin vähentäisit kaikkea.
Onko sinun lääkitystäsi tarkistettu, sillä pitkään käytettynä, voi se parantava vaikutus pienentyä ja jotkut lääkeetkin väsyttää.
Olen joskus itsekkin turvautunut lääkkeisiin, mutta pääsin niistä irti, sillä elämä alkoi olla liiankin uuvuttavaa. Tulehduskipulääkkeitä olen joutunut syömään "kourakaupalla", mutta nyt niitäkään, en ole tarvinnut muutamaan kuukauteen ja se on voitto se.

Käyttäjä lli kirjoittanut 16.09.2015 klo 00:06

Loppuun palanut, onko ketään joka uupumuksesi on huomannut? Onko ketään sellaista, joka on siitä sinulle huomauttanut? Älä torju auttavaa kättä, jos joku sitä huomaa ojentaa. Vai yritätkö vain vältellä tekemästä itsestäsi numeroa? Voi kuinka tärkeän ihmisen lapset ja lapsenlapset menettävätkään, jos väsyt ja päätät leikin kesken.

"Olemme itse vastuussa omasta onnestamme." On joku sanonut. Ja se on aivan totta. Emme voi odottaa kenenkään tuovan meille omaa onneamme. Jos emme löydä sitä nykyisiltä sijoiltamme, meidän tulee lähteä ja etsiä sitä kissojen ja koirien kanssa.

Mikä saa suunpielesi hymyyn?
Milloin koet tyytyväisyyttä?
Mitä haluaisit tehdä enemmän kuin nykyisissä puittessa pystyt tekemään?

Jos vain jaksat, yritä lisätä iloa tuottavia asioita elämässäsi. Kysy, voisitko olla enemmän lastenlastesi kanssa? Liian tyrkky ei toki pidä olla, mutta ehkäpä lapsesi ovat huomanneet uupumuksesi, eivätkä halua sinua liikaa rasittaa?

On jo hyvä alku myöntää ääneen olevansa väsynyt! Toivottavasti löydät jostakin voimia kertoa siitä myös lähimmäisillesi. Ehkä hekään eivät voi suoraan tarjota apua, mutta josko voisitte yhdessä kartoittaa erilaisia vaihtoehtoja.

Olisiko jotakin kuntoutusviikonloppua tai lyhyttä henkiseen hyvinvointiin keskittyvää kurssia tarjolla jossakin? Sellainen toki saattaa vähän maksaa, mutta tällaisessa tilanteessa sijoittamalla itseesi sijoitat myös jälkipolveesi. Siihen, että he eivät sinua menettäisi. Olet heille kultaakin kalliimpi, koska toista sinua ei voi rahalla ostaa, olet uniikki.
🙂🌻

Käyttäjä tammipuu kirjoittanut 26.09.2015 klo 14:39

Hei Väsynyt !
Mikä tilanteesi nyt on, oletko yrittänyt sanoa, ei, joskus lasten lasten hoitopyyntöihin ?
Kokemuksesta tiedän sen olevan hyvin vaikeaa. Mutta aina ei tarvi jaksaa, pitää hoitaa myös itseään. Ja nuoremman polven olisi ymmärrettävä, että olet jo omat lapset hoitanut.🙂👍

Vaikka se tuo iloa, se myös vie voimia.

Olisiko Sinulla mahdollista päästä kuntoutuskurssille kelan kautta ? Siellä pääsee irti arjesta ja ehtii vähän keskittyä itseensä voimia keräten.
Toivon Sinulle aurinkoisia syyspäiviä !
P.s metsässä puolukkamättäällä virkistyy.🙂

Käyttäjä HuononlainenVaimoOtus kirjoittanut 01.11.2017 klo 20:06

Mä tiedän niin tuon tunteen, sen jatkuvan väsymyksen mikä tulee kun yrittää koooajan.

Käyttäjä JasMin kirjoittanut 11.11.2017 klo 09:24

Niin kun on pitänyt aina olla se kiltti tyttö joka suoriutuu ja miellyttää vain muita. Unohtaa itsensä. Olisiko aika - vihdoin huomata itsensä.
Kysyä itseltään - mitä minulle kuuluu ja mitä minä haluan.
☺️❤️

Käyttäjä Karvaton kirjoittanut 07.07.2018 klo 23:41

sama täällä, mutta pitää ajatella että se n vain alkua ennen loppua

väsynyt9 kirjoitti 11.7.2015 16:19

Olen palanut loppuun jo kauan sitten ,taistellut ja taistellut ,luopnut varsinaisesta ammatista pakon edessä ,silti teen töitä kotona ,joka tavallaan liittyy minun perheeseen mutta voin valita ajan joloin teen ja sitten hoidan lasten lapsia kun he tarvitsevat .Ainoostaan lääkityksen avulla suoriudun niistä kunnialla ja lapset on elämäni rikkaus .Mutta se ei poista väsymystä joka pitää otettaan minusta ,mietin aina kuinka kauan jaksan enää.

Käyttäjä Komee87 kirjoittanut 27.09.2018 klo 05:37

JasMin kirjoitti 11.11.2017 9:24

Niin kun on pitänyt aina olla se kiltti tyttö joka suoriutuu ja miellyttää vain muita. Unohtaa itsensä. Olisiko aika - vihdoin huomata itsensä.
Kysyä itseltään - mitä minulle kuuluu ja mitä minä haluan.
☺️❤️

mä kaipaa maalle tääl kaheksa se rankas on
Ei fyysisesti henkisesti pääsisinpä vielä maalle. ☺️❤️