Ero tuli nyt sit kuitenkin

Ero tuli nyt sit kuitenkin

Käyttäjä Anttiko aloittanut aikaan 19.02.2019 klo 17:21 kohteessa Erosta Elossa – erokeskustelua miehille
Käyttäjä Anttiko kirjoittanut 19.02.2019 klo 17:21

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 4 vuotta, 5 kuukautta sitten. Syy: Pois
Käyttäjä JaskaJokunen kirjoittanut 24.02.2019 klo 22:16

Todella kurja juttu. Jostakin syystä se rakkaus vaan joskus loppuu. Minulla on kaksi pitkää suhdetta päättynyt siihen, että nainen on ilmoittanut, että hänestä ollaan kuin hyvät kaverit tjms. Omat tunteet ovat olleet vähän toisenlaiset.

Tästä on aika paljonkin puhuttu ex-vaimon kanssa ja siihen mitään varsinaista syytä ole löytynyt. Mikään minun tekeminen tai tekemättä jättäminen ei olisi asiaan vaikuttanut. Niin vaan valitettavasti käy. Tokihan se ottaa päähään, kun arpa osuu omalle kohdalle. Toisaalta ei niitä kauheasti tunnu olevan niitä pitkään yhdessä olleita oikeasti onnellisia pariskuntia. Monet tuntuvat olevan yhdessä ikään kuin tavan vuoksi.

Valitettavasti tämmöisessä tilanteessa usein se toinen on ikään kuin etumatkalla eron suhteen ja sen takia tilanne tuntuu vielä ikävämmältä. Itse rypee pohjamudissa kuin toinen painaa jo elämässään eteenpäin.

Käyttäjä Mitä nyt kirjoittanut 18.03.2019 klo 12:54

Minulle tuli eilen soitto vaimolta joka on pohjoisessa kausityö hommissa että saat kohta postia.
Minä siihen että mitähän mahtaa tulla. Oli aika yllätys kun sanoi että avioero laput tulee kohta.
Pikkasen notkahti polvet että mitä. Hän siihen että tää on nyt tässä ei enää. Olin kuin halolla päähän lyöty.
Nyt yritän kerätä itseäni että pystyisin kertomaan lapsille jotenkin asian. Vanhimmalla tytölle joka on jo 19 oli
Vaimoni tai siis ex kertonu jo kuukausi sitten. Tänään juttelin tyttöni kanssa josta ei tullu yhtään mitään itkettiin vain. Vielä pitäisi kertoa toiselle tytölle 17v ja pojalle 13v että näin käy. On ihan hirvee tä yrittää kertoa asiaa kun ei itsekkää tiedä mitä tapahtuu mitä pitäisi tehdä. Kuinka asiat saa järjestykseen.
Mitä pitää ensiksi tehdä mistä saa tarvitsemat tuet elämiseen riittäkö se maksamaan laskut. Mahdollinen muutto pienempään kämppään. Sekoaa pää kohta.