ääneen kuuleminen

ääneen kuuleminen

Käyttäjä ade aloittanut aikaan 08.02.2019 klo 15:14 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä ade kirjoittanut 08.02.2019 klo 15:14

Olen kuullut ääniä 90-luvun alusta, ja tullut niiden kanssa juttuun. Aluksi äänet olivat agressiivisen vihamielisiä. Oletin sen johtuvan urheilu taustastani, äänet keskittyivät vain minun tekemisiini. Tuolloin koin avioeron ja taloudellisia vaikeuksia. Olen koko ajan luullut asioiden liittyvän minuun, enkä ole ymmärtänyt mitä niillä on minun kanssani tekemistä. Yksikään asia ei ole ollut totta. Olen pystynyt opiskelemaan yliopistolla, käymään autokoulun neljä kertaa. Minua ei tosiaankaan kiinnosta muiden mielipiteet minusta.

Olen kuullut, että joillain ihmisillä on sisäinen ääni, ja alan kallistua itse sen puolelle. Äänille voi vastata, mutta ne muuttuvat välittömästi, jos vastaat.(pelkäävät menettävänsä sinun sielusi). Pystyn ja olen koko ajan pystynyt hallitsemaan itseni.

Olen kuullut, että jotkin ihmiset pystyvät pitämään ääniä harmittomina, mutta aika kovia asioita välillä kuulee.

Aikoinaan oli kiva itsekseni miettiä asioita ja keskittyä tekemisiinsä. Äänet luultavasti alkoivat, kun keskittyi itseensä.

Ei niistä kokonaan eroon pääse luultavasti koskaan, mutta miksi pitäisikään, saa kai ihminen itseensäkin keskittyä.

Harhoja tai muutakaan häiriöitä minulla ei ole ollut koskaan, kunhan kuuntelen itseäni.

Toivon, että ihmiset, jotka ääniä kuulevat, saavat riittävästi aikaa ja tukea, selvittääkseen itselleen äänien merkityksen.

En luule olevani yhtään huonompi ihminen kuin muutkaan. (kyseesähän voi olla esim. kuudes aisti). Teki minun mieleni kertoa tänne jotain tärkeääkin. Älkää lannistuko,pidän valosta ja hiljaisuudesta, silloin kun siihen on mahdollisuus.

Ehkä kärsin elintasosairaudesta, vaikka en pohjaeläkkeellä mikään rikas olekaan. Minä en henkilökohtaisesti halua haukkua ketään, vaikka en naurattamaankaan ole pystynyt.

nauru pidentää ikää, ja nauris on ruokaa.