Mielen ääneni ovat hiljaisen etäitä, välillä voimakkaita.

Mielen ääneni ovat hiljaisen etäitä, välillä voimakkaita.

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.04.2019 klo 21:13 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2019 klo 21:13

Kuulen harkinnan varaisia ääniä, jotka ilmenevät kuin yritän olla itse vähän enemmän kuin tarpeeksi oma itseni, ja luon tuolle tunteelle mahdollisuuksia olla kuin olisin itse se ja toiveet sille ihmiselle joka olen. Tämä on kaksitahoinen profiili, minulla on treffipalstalla myös tämä profiili.

Käyttäjä kirjoittanut 20.05.2019 klo 17:04

En ole kyennyt eroittamaan harha-astimuksia todellisuudestani, ne näyttävät samalta josta syystä aina erehdyn kuvittelemaan niitä samaksi asiaksi, vaikka niillä on tapana vaivata ajatuksia kaikella jonnen joutavalla. Helppoa se on toisinaan kuin ne vaivaavat jonkun muun päätä, niillä sarvilla. 👿 Saattaa aiheuttaa mielenyhtymiä eläimien teurastamisesta. Minulle aiheutti jo...👿😈💀💀👿😈

 

 

Käyttäjä kirjoittanut 21.05.2019 klo 12:52

Olen tehnyt itsetutkiskeluni puhtaaksi kirjoitustöitä! 👿😈

Löysin asioita joita ei ollut ennestään ylöskirjoitettuna! 😈👿

Käyttäjä kirjoittanut 21.05.2019 klo 19:36

Olen tänään ollut " RAJALLA " henkimaailman ja todellisuuden rajalla, jossa tapahtuu tosiaan kummia tapauksia, saa viestejä " FOBIOINA " rajantakaa, ilman sen kummempia mutta pulmia. Äitini ilmoitti taas, " EN OLE KUOLLUT." 😈👿

Käyttäjä kirjoittanut 21.05.2019 klo 22:36

SELVÄ JUTTU;" Äiti on itse maho, ja minä olen raskaana, milloinhan on laskettuaika, ja mitähän silloin syntyy  👿😈 tuleekohan ihan kaksoset."  😈 Yhteiskunta järjestys piruilee.  👿😈

SELVÄ JUTTU; " Miten minä kasvatan jälkikasvuni, minkä nimen sille tai niile annan, ja kuinka paljon sitä tai niitä rakastan 👿😈 tuleekohan minusta isoäiti tai isotäti." 😈👿 Yhteiskunta järjestys piruilee. 😈👿

SELVÄ JUTTU; " Minä en mene tätä kesken enää, koska on jo vaihdevuodetkin alkaneet, ja mitähän minä muuta voisin silloin enää tehdä, kuin lisääntyä 😈👿 tuleekohan poika vai tyttö vai poika." 👿 Yhteiskunta järjestys piruilee. 😈👿

Käyttäjä kirjoittanut 22.05.2019 klo 09:57

Mietin tätä mahdollisuutta siltä kantilta," etten ole ainut jolle käy näin. " Ja etten ole edes itse harrastanut " seksuaalista yhtymistä siemensyöksyineen vielä, 😈👿 saatan harrastaa sitä kohta." 😈👿 Yhteiskunta järjestys piruilee. 😈👿

Mietin tätä mahdollisuutta siltä kantilta, " etten ole aiemmin halunnut näin käyvän." Ja " kuinka  monta vuotta olen tuhlannut suotta jonnen joutavaan, 😈👿 ja todennut ns. todellisuuden liian täydelliseksi. " 😈👿 Yhteiskunta järjestys piruilee. 😈👿

Mietin tätä mahdollisuutta siltä kantilta, " etten ole halunnut muiden näin tekevän. " 😈👿 " Ja olen miettinyt asioita aina omalta kantilta, 😈👿 ja tullut siihen johtopäätökseen etten ole vielä valmis tähän. " 😈👿 Yhteiskunta järjestys piruilee. 👿😈

Käyttäjä kirjoittanut 22.05.2019 klo 13:18

Ihmeellistä että " tämän seurauksena minulle tuli menkka-oireita, jotka tunnistin entisen elämäni menkka-oireiksi, 😈😈😈 aivankuin minun piti korjautua tästä viasta(piti) ennenkuin voisin olla huolettomasti raskaana. " 😈😈😈 Yhteiskunta järjestys piruilee. 👿👿👿

Käyttäjä kirjoittanut 23.05.2019 klo 08:26

Se menee liian pitkälle jos alan kirjoittamaan; 😈😈 " millaista on seksuaalisuus parhaimmillaan, ja toteutan sen todellisuudessa seksuaalisesti." 👿👿 " Seksin harrastaminen. " 😈👿 " Seksin seuraukset." 👿😈 Ja yhteiskunta järjestys piruilee. 😈👿

Käyttäjä kirjoittanut 23.05.2019 klo 10:31

Pikemiten niin etten 😈👿 " kyennyt itse päättelemään, millaista seksiä haluan, ja keiden kanssa, josta syystä luotin miehen arvostelukykyyn täydellisesti. " 👿😈 " Ymmärrän etten panostanut omiin haluihini tarpeeksi itsenäisesti, josta syystä jouduin pettymään suhteen. " 😈👿 " jos olisin tuonut enemmän omia näkökantojani seksuaalisuuteeni, olisin saattanut onnistua suhteissa paremmin,  👿😈 eikä minulla ollut kuin olin syntynyt ja elin edelleen, ja kutsumanimen käyttö. " 👿😈 " Olisiko parempi olla syntynyt ja elää edelleen nimenomaan oman nimensä tähden 👿seksuaalisesti. " 👿😈 Joten yhteiskunta järjestys piruilee. 👿😈

Käyttäjä kirjoittanut 23.05.2019 klo 18:32

Täällä on tänään kuulunut kummia ääniä, kuin joku puhuisi kaijuttimen kautta! Ja kuin olisi paikassa jossa skeittaillaan!

Käyttäjä kirjoittanut 23.05.2019 klo 19:43

Täällä kuuluu nyt mattojen tamppausta ja arabialaista tai intialaista musiikkia!

Käyttäjä kirjoittanut 23.05.2019 klo 20:15

Nyt kuuluu vain normaalia liikenteen melua, kuin parvekkeen ovi on auki!

Käyttäjä kirjoittanut 23.05.2019 klo 20:55

Vaihdetaan vielä kansalaisuutta, 😈👿 " mihin maahan lähdetään, mitä siellä tekemään, ja kuinka siellä pärjätään. " 👿😈 " Onko mentävä yksin, vai saako matka-seuraa." 😈👿  "Ja, kuinka kauaksi ajaksi tämä on tarkoitus tehdä." 👿😈 Yhteiskunta järjestys piruilee. 😈👿

Käyttäjä kirjoittanut 24.05.2019 klo 09:30

Maailma verottaa kulkijaa, 😈👿 " Oleellista kaikessa on se miten asiat järjestyvät, 😈👿 ja kuinka siihen kaikkinaiseen asioiden järjestymiseen suhtautuu; Laittaako hanttiin!" 👿😈👿

Käyttäjä kirjoittanut 24.05.2019 klo 11:34

En ole lähdössä vielä mihinkään, 😈👿 " vaikka matkasuunnitelmat kypsyvät ajallaan. 👿 ja saan siitä vinkkejä tulevaisuuteni varalle. " 😈👿 " Kunnes huomaan siitä syystä olevani taas mietiskelemässä tuliko äiti mahoksi etten olisi lapseton, maho tytär ja seksuaalinen silti." 👿😈 Yhteiskunta järjestys piruilee. 😈👿

Käyttäjä kirjoittanut 24.05.2019 klo 13:13

Piti pysyä Lintujen Laulujen Evankelis-luterilaisella puolella ja kuulua kirkkoon! 😥😥😥