Minä kirjoitan tänne…

Minä kirjoitan tänne...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 21.10.2016 klo 17:02 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 21.10.2016 klo 17:02

Hei nyt minä sain tarpeekseni siitä että minä kirjoitan liian näkyvästi enkä anna tilaa muille kirjoittaa tänne, niinpä päätin vallata oman tilan täältä. Minä liityin vähän aikaa sitten moniäänisiin, koska psykiatrini suositteli sitä minulle. Minulla on ollut ääniä ihan pikkuisesta tytöstä asti. Olen tullut niiden kanssa välillä huonosti ja välillä paremmin toimeen.
Psykiatrini oli sitä mieltä että voisin oppia jotain muiden kokemuksista, mutta en ole aivan
samaa mieltä, jokaisella on omat kokemuksensa, ja harvoilla samanlaiset minun kanssani.
Edes äitini ei ymmärtänyt minua, vaikka hänelläkin oli omat äänensä.
Äänet ovat mielestäni hyvin henkilökohtainen asia, niinkuin ajatuksenvapaus, mutta usein
äänet toimivat ihmisen kokemusten kuvaajana, millainen psyyke sellaiset äänet.😍

Käyttäjä kirjoittanut 24.03.2019 klo 18:31

Mietin.
Nyt olen hommannut sängyn, johon mahtuu naimaan, että nyt pitää hommata vielä mies, jonka kanssa kokeilee sänkyä. Ensimmäiseksi sänkyyn pitää hommata sijauspatja. ☺️❤️☺️
Jopa sängyn hommaamiseen meni pari vuotta, sitä ei vain voinut harrastella seksuaalista kanssakäymistä kapeassa sängyssä jossa nukun yksinäni. 😍 Kuin laitan leveämmän sängyn kapean sänkyni viereen on minulla siinä tilaa tarpeeksi vaikka rakastella. 😍☺️❤️☺️

Käyttäjä kirjoittanut 27.03.2019 klo 07:20

Mietin.
Pitääkö minun ottaa pois treffi ilmoitukseni vai annanko vain olla. Voivat hätäisemmät häipyä sieltä kaikessa rauhassa. En oikein keksi mitä tekisin niille kaikille. Ja keiden kanssa on kemiaa ja keiden kanssa jotain muuta. En luota omaan arvostelukykyyni näissä seksuaalisissa asioissa. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 01.04.2019 klo 16:53

Hei. Kiva että löysin tämän palstan vielä. Minulla oli jo hermot kireällä viikonloppuna kuin en päässyt kirjoittamaan tänne. Kamala äänivyöry piti kestää vain, ei se ihme etten keksinyt mitään muuta kuin treffit, mutta en sentään edennyt seksiin asti, vaikka olisi se saattanut helpottaa päätäni.

Käyttäjä kirjoittanut 02.04.2019 klo 16:41

Nämä äänet ovat kuin kaikuja, väärissä korvissa.

Käyttäjä kirjoittanut 02.04.2019 klo 18:13

Onko totta että Moniäänisten Chat on 10.4? Miten ikinä jaksan odottaa niin kauan, että pääsen vaihtamaan kuulumisiani? Äänet eivät lomaile, niinkuin voisi kuvitella!