Vihan tunne

Vihan tunne

Käyttäjä uhrikala aloittanut aikaan 27.01.2019 klo 19:35 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä uhrikala kirjoittanut 27.01.2019 klo 19:35

Onko muita joilla on todettu dissosisaatiohäiriö ja on todella aggressiivisia vihan tunteita? Mulla on tosi voimakkaita vihan tunteita tiettyjä ihmisiä kohtaan. Mulla on myös todettu aiemmin muita mt-ongelmia johon liittyy näitä oireita. Mulla on sivupersoona joka käskee mua tekemään paljon asioita päivittäin. Oon aiemmin pystyny pitämään tän kurissa, mut nyt tuntuu et se on alkanu hallitsemaan mua enemmän. Elän kaksoiselämää nii et kukaan ei tiedä sitä todellista tilannetta, tai se miten tunnen asioita. Esitän vaan hyvää kaveria kaikille ja silti vihaan kaikkia. Haalin yksinkertaisia kavereita lähelleni sen takia et voin rauhassa elää näin. Helpot ja hyväuskoiset ihmiset ei uskoisi et pystyisin tekemään näin. Oon myös erittäin hyvä valehtelemaan ja osaan nähdä ihmisistä ketkä on helppoja kohteita. Näistä saan sen hyödyn mitä minä ja mun sivupersoona tarvitaan. Varsinkin jos on henkisesti heikko tyyppi nii pystyn manipuloimaan tätä todella helposti. Pystyn muuttumaan ihan täysin eri tilanteissa eri ihmisten kans. Puhe- ja kirjoitustyyli muuttuu kans riippuen missä seurassa oon. Näin mua ei voi tunnistaa jos lähettelen esim. viestejä tai meilejä. Käyn paljon keskustelupalstoilla purkamassa tunteita koska se on hyvä paikka missä kukaan ei tunnista mua. Saan yleensä negatiivista palautetta jutuista joita kirjotan koska puran vihaa ja katkeruutta siellä. Negatiivinen palaute antaa vaa mulle lisää voimia jatkaa tätä, koska viha ihmisiä kohtaan kasvaa. Vaihtelen kans usein nimimerkkiä eri tilanteiden mukaan, tai viimeistään ku oon kirjotiellu tarpeeks yhellä ja samalla nimimerkillä. Saan usein paljon hyviä vinkkejä ja neuvoja foorumeilla miten kostan tätä vihan tunnetta muihin. Oon myös löytäny muita joilla saman tyylisiä ongelmia ku mulla. Niitten kans vaihdellaa kokemuksia ja mietitää mitä kaikkea vois tehä. Haen myös paljon seuraa deittisivujen kautta ja usein nää on yhden yön juttuja. Pari vakkaria olen tätä kautta löytäny, mut nekää ei tiedä mun sairauksista mitää. Sain myös sukupuoli taudin tämän takia josta en tule pääsemään helpolla eroon. Yleensä mun sivupersoona ihastuu johoki helppoon uhriin ja alan sit työstämään tätä. Jos joku tuottaa pienintäkään pettymystä meihin, nii sit alkaa välitön vihaaminen ja vainoaminen. Sitä jatkuu kunnes saan haluamani toteutumaan. Oon valmis pilaamaan vaikka koko elämän sille jota alan vihaamaan suunnattomasti. Nyt oon siinä tilanteessa taas, et yks luokkalainen johon ihastuin, nii en saanu sitä tyydytystä siitä mitä odotin. Nyt oon valmis tekemään sen elämästä yhtä helvettiä. Tähän vaikuttaa kans sen ihmisen ärsyttävä käytös ja olemus, ei pelkästään se mun pettymys siihen. Oon saanu puhuttua muita myös luokalta mun puolelle jotka on samaa mieltä mun kans tästä tyypistä. Tiedän et normaalit ihmiset ei ymmärrä tätä, mut mulle tää on ihan normaalia elämää. En osaa tuntee mitään syyllisyyttä ketään tai mitään kohtaan. Itse oon kokenu nuorena todella pahoja asioita joista en ole koskaa puhunu, isoja menetyksiä on kans ollu. En hyväksy sitä et muilla menee hyvin, koska se on väärin mua kohtaa