Nuorten foorumi

3 viikkoa sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2097
Käyttäjä Zally aloittanut aikaan 20.05.2006 klo 00:45 kohteessa Nuorten foorumi

Haluaisin puhua omien ongelmieni sijaan ystävästäni ja hänen maailmastaan. Ystäväni on nuori nainen, yksin asuva ja sinkku, hänet olen tuntenut jo vuosia yläasteelta lähtien… Ystävyytemme on vuosien varrella lähentynyt ja hänen muutettua omaan asuntoon (perheongelmien takia) kaksi vuotta sitten pidimme varsin tiivisti yhteyttä ja yövyin usein ystäväni luona. Minusta tuli…

Käyttäjä aloittanut aikaan 05.05.2006 klo 06:59 kohteessa Nuorten foorumi

Onko teille käynyt sillai, että, kun olette jossain hoidossa ja kaverit sen saavat tietää, niin ne eivät ole sen jälkeen näkevinään ja tuntevinaan teitä. Mie kun olen eelleen siellä nuorten kuntoutuspaikassa, niin musta on alkanut tuntumaan, että mussa on joku tarttuva tauti. Kaverit siirtyvät tien toiselle puolelle, katselevat muualla, kun…

Käyttäjä anski50 aloittanut aikaan 17.05.2006 klo 12:45 kohteessa Nuorten foorumi

hyvät nuoret,elämässä on vastoinkäymisiä ja niiden tarkoitus on kasvattaa teitä tulemaan vahvemmiksi ja kestävämmäksi. äitini neuvo oli meille lapsille,kyllä elämä opettaa jos ei muuta niin hiljaa kävelemään. toinen neuvo on,minä olin nuorempana todella huono kertomaan omista asioistani kenellekkään,pidin kaiken sisälläni kunnes mulle tuli niin valtava ahdistus ja paha olo.huomasin kaikissa…

Käyttäjä Sandost aloittanut aikaan 17.05.2006 klo 09:57 kohteessa Nuorten foorumi

Kesä tulee pian tai on jo tullutkin. Olin melkein masentua, mutta sitten se meni ohitse. Säveltely piristänyt viime aikoina eniten, kirjoittaminen on ollut ahdistavan tuntuista.. Saan näitä vaiheita. On ahdistavaa myös ajatella miten koulussa kävi tänä vuonna. Liikaa poissa-oloja vaikka niitä piti karsia. Joskus ajattelen että vaikka nyt ei tämä…

Käyttäjä Heidi-M aloittanut aikaan 07.05.2006 klo 19:09 kohteessa Nuorten foorumi

onko sokeririippuvuus sairaus? voiko se olla mahdollista? voiko minulla olla se? olen ahminut kaikkia herkkuja monta vuotta.nykyään hävettää emnnä kauppaan kun olen ostanut sieltä niin paljon karkkeja,limsaa ja keksejä. Kuitenkaan en ole lihonut sillä harrastan liikuntaa (ainakin jonkin verran). Mutta tähän kuluu rahaa, tajuttomasti rahaa! Kuinka mä voin päästä tästä…

Käyttäjä alexi aloittanut aikaan 04.05.2006 klo 00:36 kohteessa Nuorten foorumi

Jees, tänää oli taas sellane päivä et…no kyl te tiiätte. Välillä on keväällä ollu jopa sellane olo että kyllähän tässä jotenki selvitään, mut jos sattuu pienikin vastoinkäymine KAIKKI kaatuu päälle. Ja jos sattuu oleen sellane päivä että kaikki menee pilalle, on takapakki suuri (kuten tänää ☹️ ) Onko muilla niin…

Käyttäjä charon aloittanut aikaan 09.05.2006 klo 17:38 kohteessa Nuorten foorumi

miltä elämä maittaa kun popsii mielin määrin kipulääkkeitä? Syyttä? Minä tiedän miltä se tuntuu. Olen monesti ajatellut että miksi niitä syön, ja nyt en sitten puhu mistään hepposista vain esim. Panacod nimistä tulee syötyä mielin määrin päivittäin. Saan jo vieroitusoireitakin. Kärsin paniikkihäiriöistä, unettomuudesta ja tunnen itseni eristäytyneeksi vaikka ystäväpiirini ei…

Käyttäjä Vihreäsilmä aloittanut aikaan 07.05.2006 klo 13:10 kohteessa Nuorten foorumi

Tylsää.. Musta tuntuu, että mulla ei oo oikeutta kirjottaa tänne, ko vaan valitan aina kaikesta,, kotonaki aina tahon valittaa.. hmm.. Mun pitää aina oikeen keskittyä hirveenä, että tekstistä tulis järkevää. Tuntuu että aina pitäs vaan pinnistellä ja ponnistella joka asiassa, eikä jaksas.. Pitäs yrittää olla ystävällinen jne.. Tai minun vikahan…

Käyttäjä Winona aloittanut aikaan 29.11.2005 klo 17:04 kohteessa Nuorten foorumi

Hei, olen ihan uusi täällä ja siis ensimmäistä kertaa kirjoitan. Olen 17v ja kärsin vakavasta paniikkihäiriöstä. Sitä ei ole ollut helppo myöntää. Tunnen itseni luuseriksi,täysin epäonnistuneeksi ihmiseksi etenkin vanhempieni silmissä. ala-asteelta asti olen ollut ujo, mutta ensimmäiset oireet vetäytymisestä ja syrjäytymisestä alkoi ylä-asteelta koulukiusaamisen seurauksena. Tämä syksy on ollut yhtä…

Käyttäjä Vihreäsilmä aloittanut aikaan 16.04.2006 klo 01:08 kohteessa Nuorten foorumi

Mulla on semmonen ongelma, että mä en kehtaa puhua kavereitten seurassa mitään, tuntuu että puhun jotenki tyhmästi .. On jopa ajoittain kotonaki.. ja sitte saatan lakata puhumasta, ja vaan mumisen ym..niinku tänään. Onko kellään samaa ongelmaa? Joo, tänäänki mun piti lähtä tonne yhteen paikkaan viettään aikaa, niin en sit tohtinu!…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: