Masentunut ja itsetuhoinen

Masentunut ja itsetuhoinen

Käyttäjä Masentunu aloittanut aikaan 28.02.2019 klo 13:30 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Masentunu kirjoittanut 28.02.2019 klo 13:30

Onko teilläkin niitä hetkiä kun luulette että kukaan ei tue sinua? No, minua ei oikeasti tueta. Olen pahoinpitelyn alainen melkein koko ajan. Kotona ja koulussa. Välillä itken vain itseni uneen ja toivon kuolevani. En ole syönyt kunnolla moneen viikkoon eikä kukaan välitä. Kumpa joskus joku huomaisi ja auttaisi…..😭

Käyttäjä Jjp95 kirjoittanut 05.03.2019 klo 17:44

Mulla on aikalailla sellanen olo ollu viimeaikoima et mua ei auta tai kuuntele kukaan. Oon ny ollu viime viikon torstaista asti psykoosin rajamailla ja ahdistanu ja masentanu nii pal et en oo jaksanu tehä yhtään mitään. Taino joo mun kissalle on ruuat ja vedet antanu mut siihen se onki jääny. En oo pystyny edes syömään torstain jälkeen ku oon ollu vaan niin rikki. Eilen päädyin satuttamaan ittiäni ku olin niin hemmetin rikki eikä ollut ketään joka kuuntelis tai tukis. "Ammattilaisille" en pysty henkilökohtaisista syistä puhumaan mistään.

Käyttäjä Katri_Saapas (Vapaaehtoinen) (Palveluoperaatio Saapas (Lasten ja nuorten keskus ry )) kirjoittanut 17.03.2019 klo 12:00

Masentunu kirjoitti 28.2.2019 13:30

Onko teilläkin niitä hetkiä kun luulette että kukaan ei tue sinua? No, minua ei oikeasti tueta. Olen pahoinpitelyn alainen melkein koko ajan. Kotona ja koulussa. Välillä itken vain itseni uneen ja toivon kuolevani. En ole syönyt kunnolla moneen viikkoon eikä kukaan välitä. Kumpa joskus joku huomaisi ja auttaisi.....😭

Hei!

Sinulla on nyt paljon murhetta kannettavanasi. Kirjoitat, että sinua pahoinpidellään jatkuvasti, niin kotona kuin koulussa, ja toivot, että joku huomaisi ja auttaisi.
Jospa koulustasi löytyisi joku luotettava aikuinen, jolle voisit puhua asiasta, esimerkiksi opettaja, keittäjä tai terveydenhoitaja.
Muista, että olet tärkeä ja arvokas ihminen.
Tsemppiä kevääseesi!