Nolo ja ehkä ällö kysymys..

Nolo ja ehkä ällö kysymys..

Käyttäjä Jepa03 aloittanut aikaan 19.12.2018 klo 17:13 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Jepa03 kirjoittanut 19.12.2018 klo 17:13

Hei!
Olen kohta 16- vuotias tyttö pääkaupunkiseudulta ja nyt minulla on ensimmäinen säätösuhde..
Ällöttävää, mutta mielestäni myös ihmeellistä on, että tämä kyseinen on pyytänyt minua laukeemaan hänelle.
Itse en vain oikein tiedä mitä laukesminen on eli en tiedä miten sen tekisin..
Tai siis tiedän kyllä mikä se on, mutten miltä se naisilla näyttää ja miten saan sen toteutumaan..
Auttakaa, jos vaan kehtaatte ja pystytte! Kiitos!

Käyttäjä FinnishThinker kirjoittanut 28.01.2019 klo 13:13

Ensinnäkin suosittelen harkitsemaan ennenkuin teet, eli jos et halua niin älä näytä. Ajan kanssa jos teidän säätösuhde etenee parisuhteeksi ja seksielämä alkaa hyrräämään niin tulee kyllä näkemään kaiken. Ei kannata kaikkeen myöntyä mitä toinen pyytää

Käyttäjä Henna_Saapas (Työntekijä) (Palveluoperaatio Saapas (Lasten ja nuorten keskus ry )) kirjoittanut 30.01.2019 klo 18:29

Ensinnäkin kiitos finnish thinker hyvästä ja rakentavasta vastauksesta.

Laukeaminen tarkoittaa seksuaalisen kanssakäymisen huippua eli orgasmia. Sen voi saavuttaa joko soloseksin avulla tai yhdessä kumppanin kanssa. Suhteessa tulee olla riittävä keskustelu- ja tunneyhteys ennen kuin voi luottavaisesti antautua toiselle / toisen nähden.

Nettisaapas, Henna/ Helsinki