Parisuhde, koti ja perhe

1 viikko sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3750
Käyttäjä Uupumus iskee aloittanut aikaan 30.03.2007 klo 22:03 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kun menin naimisiin ajattelin että tulen olemaan onnellinen mieheni ja lapsemme kanssa, mutta toisen lapsen syntyessä mieheni muuttui ihan täysin. Juo viikolla ja vielä enemmän viikonloppuisin. Mieheni on monesti lupaillut parannusta mutta en ole uskonut että hän todella haluaa sitä kun kuitenkin aina yhä uudestaan ratkeaa ostamaan olutta. Tänään meidän…

Käyttäjä mymmeli77 aloittanut aikaan 20.02.2007 klo 11:27 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

olen nyt siinä v.mäisessä tilanteessa missä en toivoisi kenenkään olevan,kirjoitin aiemmin miehestäni ja ystävästäni,ystäväni vakuuttelee syyttömyyttään,mieheni taas sitä ettei ”mitään pahempaa ole tapahtunut”,minusta on jo pettämistä,jos mieheni on yrittänyt suudella ystävääni,eikä ole sitä seuraavana päivänä katunut,lähetellyt tekstiviestejä,missä hän ilmoittanut haluavansa kaverini,ovat myös miettineet miten näin on käynyt…en tiedä,johtuuko kaikki nyt…

Käyttäjä kun mikään ei riitä aloittanut aikaan 20.03.2007 klo 21:08 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

hei. kun kuulin että jollain on masennus ajattelin ”höpö höpö,ei masennusta ole olemassa ihmiset vain puolustelee sillä sanalla itseään ja sillä kerää sääliä” masennus on vain keksintö jolla voidaan puolustella sitä kun syödään pillereitä,ollaan laiska, yms.. näinkö se menee? noin minä ajattelin,ajattelin noin vielä vuosi sitten. olen kahden pienen lapsen…

Käyttäjä Lurunen aloittanut aikaan 03.04.2007 klo 08:19 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ulkopuolisen silmin elämäni on täydellistä. Olen juuri mennyt kihloihin,minulla on hyvä mies, kaunis koti, suunnittelen häitä ja valmistun piakkoin. Elän kuulemma elämäni parasta aikaa.. Totuus on kuitenkin toinen. Olen mennyt kihloihin, se on totta ja olen siitä iloinen, kotini on kaaoksen partaalla sillä siivous on minun vastuulani, suunnittelen häitä ja…

Käyttäjä ruuth aloittanut aikaan 24.03.2007 klo 16:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ajattelin kirjoittaa kun tuntuu niin pahalta,että tekis mieli oksentaa… Olen niin yksin. En tosin oikeasti ole yksin vaan kuuden lapsen kanssa yksin. Kaksitoista vuotta elelin alkoholistin kanssa, joka joi ja lupasi muuttua. Juomaputket ja katoamiset olivat jokapäiväistä elämäämme. Välillä oli toki hyviäkin aikoja, jolloin aurinko paistoi ja elämä oli elämisen…

Tuska

45
Käyttäjä mirlat aloittanut aikaan 11.11.2006 klo 17:40 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mitä tehdä kun itse haluaa yrittää korjata suhdetta, joka on kestänyt melkein 13 v mut toinen ei? Meillä on yksi yhteinen lapsi ja talo+velat kaikki yhteistä. Olen myöntänyt hänelle omat vikani jotka olen nyt vasta täysin tajunnut kun olen menettämässä hänet.Hän sanoo ettei tunne mua kohtaan enää mitään vain pelkää…

Käyttäjä myrskypääsky aloittanut aikaan 28.03.2007 klo 03:01 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minun omakohtainen kokemukseni on, että mitä vähemmän selittelet, sen helpomalla itse pääset.😑❓ On nimittäin niin, että jostakin kumman syystä ihmiset haluavat tietää aina kaiken, kaikesta. Syyllinen on aina haettava ja yksilöitävä. Itse erotessani en suostunut kuuntelemaan esim. sitä kun ex-puolisostani haettiin virheitä ja niin yritettiin selitellä meidän eromme syitä minulle…

totta!

1
Käyttäjä mymmeli77 aloittanut aikaan 26.03.2007 klo 14:53 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

mieheni ja ns.ystäväni sanovat minulle,että kärpäsestä on tehty härkänen…voi olla että onkin,mutta minusta asia on vakava,jos mies kertoo ihastuneensa ystään/hänen vaimoonsa,kertoo asiasta myös tämän miehelle kavereille…jo pelkkä kohtelu minua kohtaan on törkeää,tämä nainen raivostui,kun sai kuulla,että olin kysellyt mieheni tekosista ympäriinsä,ei kestänyt kuulla olevansa toinen nainen..tottakai,minä aloin selvittää mikä on…

Käyttäjä E.V aloittanut aikaan 27.03.2007 klo 12:01 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Pitääkö sukulaisille kertoa mikä oli eron syynä, vai voiko sen pitää parin omana tietona? Olen nähnyt monta kertaa, että ihmiset riepottelevat tapahtumia ja herkuttelevat yksityiskohdilla, kun pari on joutunut eroamaan. Syyllinen etsitään yleensä toisesta suvusta ja hänen ihmisarvonsa runtataan maan rakoon. Haetaan tällä ymmärrystä sille, että ”vaikka hän oli niin…

Käyttäjä Kalle-Jalmari aloittanut aikaan 01.02.2007 klo 13:44 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mitä jää itsellesi kun puoliso tulee uskoon? Löytyykö vertaistukea?

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: