Minä, syöpä ja työ

Minä, syöpä ja työ

Käyttäjä Kata_K aloittanut aikaan 02.01.2018 klo 15:07 kohteessa Ryhmächattejä koskevat keskustelut
Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 02.01.2018 klo 15:07

Tulossa Tukinetissä!

Suomen Syöpäpotilaat ry aloittaa Minä, syöpä ja työ -ryhmächatit tammikuussa 2018. 🙂👍

Chatit on suunnattu työikäisille syöpään sairastuneille henkilöille ja ne järjestetään kevätkaudella ke 17.1. alkaen, aina joka toinen keskiviikko klo 20-21.30.

Chatissa voi keskustella ja kysellä kaikesta työelämään liittyvästä syöpään sairastumisen myötä.

Esim. saatat pohtia seuraavanlaisia kysymyksiä: Millaisia työelämän haasteita sairastuminen voi synnyttää? Missä asioissa työntekijä olisi kaivannut työpaikan tukea sairastuttuaan tai töihin paluun koittaessa hoitojen jälkeen? Miten sanoittaa syövän mentävä aukko CV:ssä? Minkälaisia hyviä kokemuksia on muille jaettavaksi?

Lisätiedot: https://www.tukinet.net/tiedotteet/nayta.tmpl?id=138

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 31.01.2018 klo 08:43

Hei ja muistutus,

Suomen Syöpäpotilaat ry on aloittanut Tukinetissä Minä, syöpä ja työ -ryhmächatit. Seuraava chat on Tukinetissä jo tänään keskiviikkona 31.1. klo 20-21.30.

Chatit on suunnattu työikäisille syöpään sairastuneille henkilöille.

Chatissa voi keskustella ja kysellä kaikesta työelämään liittyvästä syöpään sairastumisen myötä. Esim. saatat pohtia seuraavanlaisia kysymyksiä: Millaisia työelämän haasteita sairastuminen voi synnyttää? Missä asioissa työntekijä olisi kaivannut työpaikan tukea sairastuttuaan tai töihin paluun koittaessa hoitojen jälkeen? Miten sanoittaa syövän mentävä aukko CV:ssä? Minkälaisia hyviä kokemuksia on muille jaettavaksi?

Tervetuloa mukaan!

🙂🌻

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 14.02.2018 klo 08:43

Hei,

Seuraava Suomen Syöpäpotilaat ry:n järjestämä Minä, syöpä ja työ ryhmächat on Tukinetissä jo tänään keskiviikkona 14.2. klo 20-21.30.

Chat on suunnattu työikäisille syöpään sairastuneille henkilöille ja siellä voi keskustella ja kysellä kaikesta työelämään liittyvästä syöpään sairastumisen myötä.

Tervetuloa mukaan!
🙂👍

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 28.03.2018 klo 14:04

Tiedoksi:

Seuraava Suomen Syöpäpotilaat ry:n järjestämä Minä, syöpä ja työ ryhmächat on Tukinetissä tuttuun tapaan tänään keskiviikkona 29.3. klo 20-21.30. Tällä kerralla chat on poikkeuksellisesti kaksikielinen, suomeksi ja ruotsiksi.

Chat on suunnattu työikäisille syöpään sairastuneille henkilöille ja siellä voi keskustella ja kysellä kaikesta työelämään liittyvästä syöpään sairastumisen myötä.

Tervetuloa mukaan!
🙂👍

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 25.04.2018 klo 08:55

Hei ja muistutus!

Seuraava Suomen Syöpäpotilaat ry:n järjestämä Minä, syöpä ja työ ryhmächat on Tukinetissä jo tänään keskiviikkona 25.4. klo 20-21.30.

Chat on suunnattu työikäisille syöpään sairastuneille henkilöille ja siellä voi keskustella ja kysellä kaikesta työelämään liittyvästä syöpään sairastumisen myötä.

Tervetuloa mukaan!
🙂👍

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 23.05.2018 klo 12:12

Hei,

Oletko työikäinen ja sairastat syöpää?

Saatat pohtia esim. seuraavanlaisia kysymyksiä: Millaisia työelämän haasteita sairastuminen voi synnyttää? Missä asioissa työntekijä olisi kaivannut työpaikan tukea sairastuttuaan tai töihin paluun koittaessa hoitojen jälkeen? Miten sanoittaa syövän mentävä aukko CV:ssä? Minkälaisia hyviä kokemuksia on muille jaettavaksi?

Osallistu Suomen Syöpäpotilaat ry:n järjestämään Minä, syöpä ja työ -ryhmächattiin. Chat on Tukinetissä joka toinen keskiviikko ja seuraava chat on jo tänään ke 23.5. klo 20-21.30.

Chatissa voi keskustella ja kysellä kaikesta työelämään liittyvästä syöpään sairastumisen myötä.

Tervetuloa mukaan!🙂👍

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 06.06.2018 klo 08:35

Hei ja muistutus!

Seuraava Suomen Syöpäpotilaat ry:n järjestämä Minä, syöpä ja työ ryhmächat on Tukinetissä jo tänään keskiviikkona 6.6. klo 20-21.30.

Chat on suunnattu työikäisille syöpään sairastuneille henkilöille ja siellä voi keskustella ja kysellä kaikesta työelämään liittyvästä syöpään sairastumisen myötä.

Tervetuloa mukaan!
🙂👍