Paniikki

Paniikki

Käyttäjä muska100 aloittanut aikaan 16.01.2008 klo 15:22 kohteessa Ryhmächattejä koskevat keskustelut
Käyttäjä muska100 kirjoittanut 16.01.2008 klo 15:22

onko täällä paniikki immeisiä?😭

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 16.01.2008 klo 15:29

Ensi viikon keskiviikkona 23.1. klo 13.00-15.00 Tukinetin liveryhmässä keskustellaan paniikkihäiriöstä. Tervetuloa mukaan silloin!

Käyttäjä kirjoittanut 18.01.2008 klo 12:06

Minä olen nyt ihmettelyt (lähinnä vaan aikani kuluksi) että kun on tämä aihe tuolla livessä, niiin pittääkö sitä olla ihan diagnoosi siihen tai lääkitys jotta voi tulla puhumaan ?

Kun esmes minun lääkäritkään eivät ole päässeet yksimielisyyteen että onko minulla epilepsiakohtauksia vain paniikkikohtauksia. Onkohan muilla semmoisa kohtauksia joista ei tiedä mitä ne on? Mistä niistä voisi puhua?

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 18.01.2008 klo 12:14

Ryhmään voivat tulla keskustelemaan kaikki ne joita aihe jostakin syystä kiinnostaa. Tervetuloa mukaan!🙂🌻

Käyttäjä Unikeiju kirjoittanut 20.01.2008 klo 18:07

Voi ei! Olen odottanut tuota paniikkihäiriö -keskustelua kauan, mutta nyt en pääsekään mukaan kun se vihdoin olisi ollutmahdollinen. Ja menoani en voi siirtää, olen menossa lapsia hoitamaan eikä oikein ole mahdollista hoitaa 10kk ikäistä pientä työttä ja 2 vuotiasta poikaa samaan aikaan kun keskustelee netissä.. Olisin halunnut tulla keskustelemaan, sillä itselläni on paniikkihäiriö, ja olisin halunnut kuulla muiden "tarinoita" ja selviytymiskeinoja ja vain keskustella siitä ihmisten kanssa jotka oikeasti ymmärtävät mitä on elää sen paniikkihäiriön kanssa. Musta tuntuu että ne jotka ei siitä kärsi, eivät todella ymmärrä mitä se on..

Käyttäjä kirjoittanut 21.01.2008 klo 15:32

terve unikeiju. voisithan sinä vaikka tehdä oman otsikon tuonne aikusten puolelle paniikista. Koska onhan tuo livekin aikan lyhyttä keskustelua ja asiaa voisi enemmänki pohtia. Mie en alota ketjua, koska tunnen itseni aika typeräksi kun puhutaan paniikista.
Koska nekin mulla alkoi äidin itsemurhan jälkeen tai sitten ne on epilepsiaa tms.

Kun välillä ei jaksanut elää ajatuksen kanssa, että äiti kuoli, niin päätin kai kaikki sairaudet itselleni ottaa. Mutta tuntusi, että nyt jo pitäisi olla niin vahva että ei enää mistään panikoisi ja vähän lääkärin puhuu, että lääkitys voitaisiin jo vuoden lopussa lopettaa, että kai olen vaan pösilö pelkästään. Mutta olisi kyllä kiva lukea muiden kertomuksia asiasta.

Käyttäjä maseentunut kirjoittanut 21.01.2008 klo 22:39

Hei voinko tulla paikalle kello 14 jälkeen,keskustelemaan paniikkihäiriöstä?
Silloin ehdin paikalle.

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 22.01.2008 klo 10:15

Liveryhmään voi tulla mukaan milloin vain klo 13-15 välillä ja keskustella sen aikaa kuin itse haluaa. Ryhmään mahtuu kerralla kaksitoista käyttäjää ja tukihenkilöt. Uskon, että mukaan mahtuu vielä klo 14 jälkeenkin. 🙂🌻