Teemaehdotukset

Teemaehdotukset

Käyttäjä Ylläpitäjä aloittanut aikaan 13.01.2011 klo 15:30 kohteessa Ryhmächattejä koskevat keskustelut
Käyttäjä Ylläpitäjä (Tukinet Ylläpito) kirjoittanut 13.01.2011 klo 15:30

Tähän otsikkoon voit tehdä ehdotuksia tulevien liveryhmien teemoiksi. Ehdotukset otetaan huomioon tulevia teemaryhmiä suunniteltaessa. 🌻🙂🌻

  • Muokattu moderaattoreiden toimesta 3 vuotta, 3 kuukautta sitten. Syy: muokattu otsikkoa
Käyttäjä jokuvaan11 kirjoittanut 22.01.2018 klo 14:53

Ylensyönti ja ylipaino.

Käyttäjä yksin97 kirjoittanut 02.02.2018 klo 22:12

Ehdottomasti alkoholismin läheisenä olo!! Olen odottanut sitä keskustelua jo puoli vuotta.

Käyttäjä valonilo kirjoittanut 10.04.2018 klo 18:26

Hei,

Kävin tuossa ekaa kertaa viimeviikolla täällä live-chatissa. Tuli sit melko pian mieleen että kaipasi useammin. Kerran viikossa, vai olisiko se liian usein, toki jos se tarvitsee tukinetin henkilön, ei ehkä niin helppoa. Tietenki vois olla hyvä katsoa muualle, mutta en löytänyt mitään irc-palvelimilta oikein yleisiäkään chatteja... Aika hiljaiselta kanvat näyttivät enimmäkseen = vähä chattaajia. Suomi24 ei oikein nappaa.

Onko tää Mieli-maassa enää joka toinen ke., kun en sitä mielestäni näe tuossa Liveryhmät listassa. Aikaisemmin vissiin ollut.

Aiheita

Voisi olla ehkä olla:
Itsensä hyväksyminen, minulla pieni tunne että se useammallakin ongelma ja kenties aiheuttaa masennustakin... Ainakin itse koen näin ja olen heräänyt tähän.

Tunteet, miten suhtautua niihin, mitä ne kertoo, niiden tunnistaminen, näyttäminen, tai niiden puute...

Mitä harrastat / mitä tykkäät tehdä ? Suunnitteletko jonkun uuden kokeilemista...

Yksinäisyys näytti olevan aikaisemminkin. Moni varmaan kokee yksinäisyyttä ainakin silloin tällöin vaikka viihtyisikin yksin. Mistä seuraa voisi saada seuraa, netissä vaikka tai mualta...

Näitä vois varmaan käsitellä tuolla ryhmissä mutta heitin näitä tähän...

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 11.04.2018 klo 09:36

valonilo kirjoitti 10.4.2018 18:26

Onko tää Mieli-maassa enää joka toinen ke., kun en sitä mielestäni näe tuossa Liveryhmät listassa. Aikaisemmin vissiin ollut.

Aiheita

Voisi olla ehkä olla:
Itsensä hyväksyminen, minulla pieni tunne että se useammallakin ongelma ja kenties aiheuttaa masennustakin... Ainakin itse koen näin ja olen heräänyt tähän.

Tunteet, miten suhtautua niihin, mitä ne kertoo, niiden tunnistaminen, näyttäminen, tai niiden puute...

Mitä harrastat / mitä tykkäät tehdä ? Suunnitteletko jonkun uuden kokeilemista...

Yksinäisyys näytti olevan aikaisemminkin. Moni varmaan kokee yksinäisyyttä ainakin silloin tällöin vaikka viihtyisikin yksin. Mistä seuraa voisi saada seuraa, netissä vaikka tai mualta...

Näitä vois varmaan käsitellä tuolla ryhmissä mutta heitin näitä tähän...

Hei nimimerkki valonilo,

Mieli Maasta liveryhmä on ollut koko toimntanasa ajan joka toinen viikko, aina parillisten viikkojen keskiviikkoisin. Tarvetta varmasti olisi useamminkin.

Tässä vielä linkki liveryhmäkalenteriin https://www.tukinet.net/liveryhma/liveryhma_ajat.tmpl

Kiitos teematoiveistasi!
🙂🌻

Käyttäjä Mymin kirjoittanut 11.08.2018 klo 14:00

ADHD-/ADD-henkilöiden läheiset

Käyttäjä kaunis91 kirjoittanut 28.12.2018 klo 20:11

Hei,

Ehdottaisin, että tehtäisiin liveryhmä kiusattujen tueksi.

Käyttäjä Itseluottamus_hukassa kirjoittanut 24.01.2019 klo 20:47

Sinkkuus, vaikka haluaisi parisuhteen

Käyttäjä Sev kirjoittanut 29.01.2019 klo 02:10

Sateenkaari-ihmiset autismin kirjossa

Käyttäjä raiko kirjoittanut 27.02.2019 klo 18:00

Trauma ja sen kanssa selviytyminen

Käyttäjä Ylläpitäjä 2 (Tukinet Ylläpito) kirjoittanut 30.11.2020 klo 14:15

Hei kaikille 🌸

Mieli Maasta ry:n Mieli Maasta ryhmächattien ensi vuoden teemat on suunnittelilla juuri nyt. Jos haluat ehdotaa jotakin teemaa tuleviin chatteihin, niin tee se tähän ketjuun mahdollisimman pian! Kiitos!

Mieli Maasta -ryhmächatit on suunnattu masentuneille ja muille mielenterveyskuntoutujille tai muuten vain juttuseuraa kaipaaville.

Käyttäjä Myyrymanteli kirjoittanut 05.04.2021 klo 08:34

Tässäpä kaksi kappaletta ehdotuksia:

Epävakaata persoonallisuushäiriötä sairastavan oireettomalle puolisolle tukea.

ADHD ja parisuhde

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 13.04.2021 klo 09:12

Myyrymanteli kirjoitti:
Tässäpä kaksi kappaletta ehdotuksia:

Epävakaata persoonallisuushäiriötä sairastavan oireettomalle puolisolle tukea.

ADHD ja parisuhde

Kiitos ehdotuksistasi nimimerkki Myyrmanteli!🌺

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 14.12.2021 klo 10:36

Hei ja tiedoksi 📣

Teemaehdotuksia otetaan edelleen mieluusti vastaan, joten laittakaa tulemaan tähän ketjuun. Kiitos jo etukäteen ❗

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 11.08.2022 klo 13:12

Kata_K kirjoitti:
Hei ja tiedoksi 📣

Teemaehdotuksia otetaan edelleen mieluusti vastaan, joten laittakaa tulemaan tähän ketjuun. Kiitos jo etukäteen ❗

Teemaehdotuksia saa edelleen laitella, jos toiveita tulee mieleen. Kiitos!

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 21.12.2022 klo 09:14

Hei kaikille,

Jos teillä on toiveita ensi vuoden ryhmächattien aiheisiin liittyen, niin laitelkaa niitä rohkeasti tähän ketjuun! Kiitos.